BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 April 2010

Catatan Selama Dua Hari !

Rabu, 07 April 2010

perghhh...sedar tak sedar dah bulan 4 daa kann...?lagi beberapa bulan jeaa doee nak spm nih...adoy...aku satu bende haram pun tak study lagi...huh...nntilaa ! belom bersedia...lagi pun kalo study awal awal cmniee, nnti cepat lupa arr!! heehee..ade lak cm tuh kann...hurmmm...okayy semalam, exam diagnostik..tapi last day arr exam..setelah berkurun lama aku menghidap diagnostik ni, akhirnyee abes gakk...fuhhh...lega...result cmne arr agaknyee kann...papehall addmath aku dpt 6 markah jeaa....whahaha...bapak terok...cmnee laaa spm nnti nieee...aduhhh, aku daa berusaha pun markah tak berganjak ke 10 atau 20 markah...haihhh...tape tape...aku akan ttap berusaha...haaa, abes paper fizik kol 10.00am...yeeehaaaa..! lpas rehat cikgu tak ngaja pun...lepak lepak jeaa dlm kelass...kol 2.00pm balik...riney aku ade job sikett ngan awekk...job ape?? ado arrr....ahaha...tadelaa, actually aku temankan die tgk wayang jeaa...lepak lepak ngan die and the geng pastuhh kol 6.45pm aku pun beransur pulang...smpai umah, baring baring jup..pastuhh mandi...kol 9.00pm lakk pegi tusyen...hari niee aku g tempat tusyen baru bhaii...semangat jeaa..hehe...tp, bapak arr rmai cikaro(perempuan)...tp aku tak usha lebih arr...sebab aku tau tujuan aku tukar tempat tusyen niee sebab aku nak mahir kan subject addmath...tp, aku rase tempat tusyen baru niee lebih sistematik arr berbanding ngan tempat tusyen lama aku dulu...abes tusyen kol 10.30pm, then teros balik umahh... Tammat !

Khamis, 08 April 2010

Pagi pagi dah kene ceramah ngan cikgu sebab pelajar pelajar smue tak buat silent reading ..adoyy, manyak susaa woo...abes perhimpunan cikgu mao jumpa pelajar pelajar rumah sukan merah...hee, aku laa tuhh...yelaa, nak susun strategi utk esok niee...maklom laa, esok kan larian tasek...strategi pun kene ade...ceyhh..bajet siall...hahaha...actually cikgu mao mintak duit utk makan sempena hari sukan yg akan dtg...tu jea kowt yg aku ingat...pastuu, cikgu disiplin lakk panggil aku...sebab kasut aku warna hijau...alamak...kecohh arr...bende bukan aku sengaja warna kan hijau..dah warna dalam kasut aku tuhh luntur nak wat cmnee kann...cikgu tuu bg mase seminggu utk aku tukar kasut...kimak betoll..aku baru nak beli beg skolaa nihh..dahh kene beli kasut lakk...haishhh...fuckk arr!hurmmm...pastuhh, naik kat kelas tgk PK HEM da mencangok depan kelas aku sebab nak wat satu pengunguman niee...die kate sape yg tak dtg kelas NADI kene rotan...pastuhh die mencarut tah ape tahh, then smua pelajar yg tak pegi kelas NADI sebelum nii diminta hadir ke depan kelass utk dirotan beramai ramai...hampir smua dak kelas aku kowt kene rotan...cuma 4 orang jeaa yg terkecuali sebab diorang dtg time setiap kali kelas tuuh diadakan...smpai laa ke giliran aku dirotan...dushhh! sound effect kene gempak..ahaha..tadelaa sakit mane punn..mcm kene gigit semut api jeaa...alaa, apelaa sgt...lepas diee daa beramboss, kiteorang bukan main lagi kutuk kutuk cikgu tuu...yelaa beb...kelas abes kol 2.40pm..pastuh kelas nadi start kol 2.45pm...lancau diee...abes nak makan smua cmnee...dah laa abes kol 4.45pm..nak semayang zohor pun tak sempat tao...ish3...dah laa..malas aku cite lebih lebih...wat penat jeaa...hurmm, arinie pun sbnrnyee ade kelas NADI..tapi malas arr aku dtg...aku mao start ari isnin lahh...penat kowtt..dah laa panas...kelas aku plak berbahang...perghh..bnyak dose doe kelas aku tuhh, aku rase...cuba arr pasang penghawa dingin dlm kelas tuhh...konpem, konpem aku tidur...bhahaha...okay laaa...rase petang nihh mcm nak jogging jeaa doee...esok kan merentas desa..semangat siket bhai...tahun tahun last nihh... BABAI !