BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

13 April 2010

Selasa !

Hari niee aku kene jugak pegy skolaa sebab semalam dahh ponteng woo...walaupun mata nihh berat gilee mao bukak...nak tak nak kene berusaha jugak utk bukakkan mata nihh...fuhh...sejuk bhai mandi...siap siap, kol 7.10am gerak ke sekolahh...smpai skolahh, perhimpunan yg membosankan pastuhh masok ke kelass...waktu first, addmath...lepas tuhh, sejarah...rehat, then tak blaja smpai pukol 1.20pm...best jeaa hidup ouhh cikgu tak ajar rineyy...apa laga...open table lahh...mcm mcm yg member aku share ouhh...hehehe...rupenye, selama aku tak text ngan diorang nih...kerenah budak budak kelas aku semakin hari semakin menjadi jadi ouhh...ish3...babab kang!! mwahaha...ade yg cakap tak serupa bikin lahh...ade yg ehem ehem lah...ade yg uhuk uhuk lahh!! hurmm...dah dahh...aku malas nak mengaibkan org nihh...dose doee..! okay okay, cite laen lah yea..ingat hari nihh malas nak pegy kelas Nadi...tapi disebabkan aku dahh berubah...nmpaknyee, aku pegy lahh jugakk...hee, padahal hujan doee...kalo tak memang aku dah balik umah daa...kih3...abes kelas Nadi kul 4.30pm...and then, aku teros balik umah...smpai kat umah lakk, teross arr tido...letihh gilerrr...! kol 7.00pm bangun teros melantak...!! ekkkkkk(sendawa)...kenyang kenyang!! heehee~ TATATITITUTU!

p/s : hehe...adoyy...ade org tuhh kann________ kantoi doee....kantoii!!! nak bahan rasa cm tak smpai hati lakk...tapee tapee, relax relaxx!! aku ingat lagi kata kata die...LEPAS SPM AKU_____lepas spm lah sgt kan...inilaaa manusiaa...tak lari daripada kesilapan...kah kah kah!! aku harap kalo budak tuhh dahh baca bende nihh diee akan berterus terang lahh dgn aku face to face, sebab apee die_____dan die sanggup________dan________ish3...banyak betol tanda tanya...tapayah laa nak berselindung...dunia nihh tak besar pun...pusing pusing kantoi gak !tunggu masa jeaa aku nak TERJAH budak nihh...hohoho...!
Sape yang termakan cili, terasalah pedas nyee!!