BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 April 2010

Aku Tarik Balik !

hurmm..AkuTarikBalik?? ape tuhh...persoalan drama pada minggu ini..ahaha..ngarut jeaa..tadelaa, actually...aku nak tarik balik ape yg aku tulis kat blog baru baru nihh...berkenaan dgn seorang member aku nihh...ciri ciri nyee, haa...seorang wanita, seorang yg cantik, seorang yg baik...eh, dah dah..kang ade org jealous...kih3...aku nak mintak maaf arr kat budak nih(nama dirahsiakan)...tapi aku tao kalo budak nihh bace blog aku, mesti die perasan yg aku tulis pasal die...bangge lahh tuhh??hee~ okay laa...malas nak cite panjang panjang...konklusi nyee...aku mintak maaf...aku harap lepas nihh kitee ley jd member cm dulu...time aku susah ko tolong...time aku senang aku ta nak tolong!!tapi biasanya aku yg susah doee! hahaha...kata kata akhir utk budak nihh..aku harap korang bahagia smpai bila bila...murah rezeki...dan dan yg paling penting, spm tuhh! ingat sikett ehh...jgn asyik menggedik jeaa...hehe...lagi satu...kalo ade cite besh tuhh, share share arr ngan aku yeaa mcm dulu...! dah dah..cite pasal ko dahh abis..!

sekarang nihh cite pasal aku pulakk...hari niehh...ape yg berlaku ekk??haaa, pagi pagi dahh kene bangun sebab kene pegi skolaa...adoyyy...ari sabtu pun kene pegy skolaa...tak bole nak merendek doee! haahaa...balik skolahh dlm kol 1.30pm...pastuhh syamil dahh msg ajak pegy Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Bintang Utara (penipu)...ahaha..memang betol doee sekola tuhh penipu arr...actually, hari niehh kat sekolah tuhh ade karnival pebende tahh...nak masok kene bayar smpai RM 10 ...bapak laa! naseb baek bukan pakai duit aku...thanks rajaa! heehee...yg pegy tadi, aku, raja, suhaimi, syamil, epin...time nak nak masok tuhh, smue excited jeaa...ingatkan ade apelaa sgt kn..last last tade pape pun..just jalan jalan kat mane tah..tapi dlm sekolaa tuhh jugak laa..pastuh, tgk persembahan budak budak SBU...hurmm..memang tidak dinafikan lahh, smue dak perempuan sekolaa tuhh lawa lawa belaka!! haha...sempat lagi kan cuci mata?? kol 4.00pm, event kat skolaa tuhh pun abes...kami pun beransur laa pulang...tp tak teros balik umah laa...lepak kat komersial jup...borak borak pasal penyesalan duit RM 10 melayang, then hujan pun ingin turun ke bumi...sedar akan kehadiran hujan tersebut, kami semua teros bergegas untuk balik ke rumah masing masing...haa, smpai umah...aku terus tido..fuyooo, nikmat gilee bhai...dah laa hujan, sejuk tuuhh!! okayy ~ CHOW !