BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 April 2010

Oh Tidakkk!! Jerawat !!!

haaa, sebenarnyee mane ade jerawat pun...saje jeh bikin cerita panas siket...hurmm, sebenarnyee td guru kelas aku dah start ceramah dah pasal keputusan Diagnostik aku yg merosot baru baru nih...adoyy...nyesal betol aku mintak kebenaran nak ke tandas td...kalo aku tak mintak kebenaran tuhh, confirm aku tak kene ceramah!! haihh...hasrat aku nak ke tandas pun terbatal lahh sebab guru kelas aku tulahh buat ceramah free lakk kat aku...huhh...betul laa ckp cikgu aku tuhh...keputusan aku yg lepas dah laa merosot, yg nihh lagi merosot...perghh...apasal kat aku nihh??semakin malas doee...nihh kalo parents aku tao nihh, mampos mampos aku kene dok umah jeaa!! shhhhhh...diam diam sudahh...tp, aku nak berazam arr, mid-year nnti aku nak wat betul betul...harap harap la ehh...hurmm...td, skolaa cm biase jea kut...rmai jugak arr cikgu tak masok kelas aku, sebab td ade Sukantara utk pelajar tingkatan 1 dan 2...so, seramai 23 org cikgu terlibat dlm bende tuhh...men petik jeaa kan 23 org...ahahaha...petang lakk, kene pegy skolaa sebab ade rehearsal utk hari anugerah cemerlang yg akan berlangsung pada hari Sabtu nihh...kol 6.30pm balikk...fuhh, penat gilee arr dohh...! Tammat ~