BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 April 2010

Busy Bhai..!

Huhh...aku rase sekarang nilahh baru aku betol betol relax...empat hari doee busy...smpai nak dating ngan lappy nihh pun tak sempat ouhh..hehehe...hurmm, sbnrnyee aku busy sebab ari sabtu nihh ade event besarr punyee! secara tak langsung aku pun terlibat dlm majlis tuhh...rehearsal tiap tiap hari...perghhh...tapi aku rase hari yg paling busy, semalam arr kut(ari Rabu)...dahlaa rehearsal abis dlm kol 6.30pm...pastuhh malam tusyen plakk...balik tusyenn ingat kan nak teros tido..tp, si dia call sbb nak manja manja laa tuhh! hahaha...walaupun penat, tp dah dgr suara diee, rase cm malas jea nak tido ouhh...merendek laa ngan si gedik tuhh smpai kol 12lebeyh kutt(actually smpai kedit habis) ahaha...kalo kedit tak abes tuhh...confirm smpai besok pun tak abes borak lagi...maklumlaa, masing masing nak berkongsi cerita seharian...lagi lagi mulut budak tuhh...mak nenekk!! bhahaha...sok plakk, aku terlibat dlm acara sukan...cikgu dahh masukkan nama aku dlm acara lompat jauh...wargghh!! terkejut takk?? ahahaha...cikgu nihh mcm paham paham jeaa aku suka lompat pagar sekolahh ouhh...hehe...tadelahh...! tp, aku tak confident laa doee bolee lompat keaa takk...sebab semua pencabar pencabar mempunyai kaki yg tinggi...ohhh tidakk! aku pendek dowhh! huhh! alaa, kalo kalahh naseb arghh...asyik aku jeaa yg kene berbakti utk rumah sukan tuhh...budak laen dok goyang kaki jeaa...ceyhh..poyo jeaa kan?? aku rase pun esok busy gak dowh...pagi tuu confirm laa ade lompat jauh...then lepas rehat, ade rehearsal utk event ari sabtu plakk! adoyy...susahh betollaaa! arap arap arr sokk smue berjalan dgn lancar!! yg penting HIDUP RUMAH MERAH ! yaaa!!! semangat !!~