BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 April 2010

Ha Ha ! Kalah Dowhh!

Hari nihh...seperti yg dijanjikan aku telah masuk acara lompat jauh utk sukan sekolahh...perghhh...pagi pagi bangun dahh hujan renyai renyai...aku rase cm serbesalah jee, nak pkai baju sukan kee atau baju sekolahh...akhirnyee, aku mengambil keputusan utk pkai baju sukan...hehehe...nak pegi sekolahh tuu, hujan dah nak lebat...aku suruh arr suhaimi bawak moto aku...sebab takut baju aku nihh basahh kan...ahahaha...smpai sekolahh, baju suhaimi daa nak dekat lencun daa...tp, baju aku still nmpk cool jea lagi nihh...masok sekolahh terus ke kelass...tade perhimpunan...pastuhh, kol 8.30am cmtuhh ujan pun dahh renyai renyai...cikgu wat pengunguman sesape yg masok acara lompat jauh ngan lontar peluru sila turun ke tapak perhimpunan...aku dgn berasa bangganyee turunlaa...heehee...padahal time tuhh aku tak yakin doee bolee menang, sebab pencabar pencabar semua gempak bhai...tapi, ape kan daya...aku cube jelahh sedaya yg bolee...lompatan demi lompatan telah dilakukan...smpailaa ke giliran aku, cubaan pertama...baru nak lari tetiba plak diorang nak ratakan pasir tuhh...haishh...bodoh betollaa...dahh semangat daa nihh...tapi malu gak doee...dahh lari semangat semangat jup g terpaksa berpatah balikk...huhh! cubaan pertama, kedua dan ketiga...perghh...baju aku dahh mcm org pegi sawah dahh...kaki ngan tangan jgn citelaahh...berpasirr...smpai luka luka gak laa siku aku nihh...hurmmm...akhirnya, pemenang bagi acara lompat jauh diumumkan...aku mendapat tempat kedua...yayyy!!! ahahaha...kedua dripada belakang...hohohoho...kire okay laa tuhh...tade arr last kann...kih3...alaa lagi pun aku dahh agak daa aku memang tak bolee punyaa...dahh abess smua tuhh, apa laga...masuk bilik persalinan...mandilaaa...fuyooo...nikmat bhaii...dahlaa berpasir pasir nihhh...dahh siap siap...masok kelas balikk...10 minit kemudian...rehat...lepas rehat rehearsal utk esok pun dimulakan...warghh...agak penat arrr...tp nak wat cmnee kann...seriously, cuak arr doee nak perform esok...haaa, perform utk apee?? mesti nak tau kann...actually sok ade persembahan live band utk hari anugerah cemerlang...men lagu bodoh bodoh jeaa...ahahaha...lepas abis rehearsal dlm kol 12.30pm, smua pelajar pun balikk...dah smpai kat parking motor, aku tgk motor aku ade org dajal...pukimak betollahh...tak puas hati ckp arr face to face...yg hang smpai nak dajal motor aku apahal?? buto pak hang lahh cibai...ish...kalo budak tuhh bace arr bende yg aku post nihh...aku harap sgt nak face to face ngan budak tuhh...tuu pun kalo budak tuhh berani lahh...kalo ade kote mehh sini jumpa aku kimakk! huhhh...angin betol aku...ari jumaat pun buat dosa...aku harap sgt budak yg dajal motor aku tuhh eksiden lahh langgar lori babi...biar diee dtg melutut mintak maaf kat aku...haihhh...tapi aku rase aku dah tao daa sape yg dajal motor aku tuhh...tapi tak taolaa confirm betol kee tak...kang fitnahh kang berdosa lakk...hurmm...okayy, tinggalkan pasal tuhh...petang lakk ade rehearsal buat kali terakhir utk esok...abes rehearsal dlm kol 5.00pm, pastuhh aku pun teros arr grak umah ayie sebab nak pinjam seluar slack...pastuhh gerak umah syamil sebab nak pinjam kasut hitam...smua tuhh nak pkai besokk...papehall thanks arr korangg yg sudi meminjamkan smua tuhh! dah dpat smua tuhh, lepak lepak arr jup...kol 6.30pm balikk... TAMMAT ~~~