BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 April 2010

Haaa, Semua Selesai !

Semua selesai?? ape yg selesai?? alhamdullilah td performance okay...not bad lahh...smua cikgu puji yg terbaik jeaa...akhirnyaa, setelah seminggu berlatih tanpa henti...dpt gak wat show dgn baik...hurmm, okay okay...aku mulakan cerita laa ehh...pagi pagi bangun mcm nak pegy sekolahh...hari Sabtu pun kene pegy skolaa doee...siap siap, then kol 7.15am bertolakk dri rumah dgn perasaan nervous...smpai sekolahh...setting barang dan ape yg patut...adoyy, belom wat show lagi dahh berpeluh peluhh...dah laa pakai vest ngan baju lengan panjang lak tuhh..cikgu serah kan bow tie kat smua bdak muzik...perghh...dah macam keje hotel dahh doee...ade laa sesetengah cikgu kata mcm waiter dahh korang nihh...ish...apelahhh...! hahaha...majlis anugerah cemerlang tuhh pun dimulakan dgn ucapan pengetua dan sapa tah lagi...aku bukan dgr punn..dah laa tgh nervous niee...first time lahh katekann...takut silap jeaa dowh...dah beberapa minit kemudian, smua naik ke pentas termasuklahh aku...persembahan pun bermulaa...sehinggalah lagu yg keduaa...pastuhh habis...fuhh, turun stage rase cm nak wat show lagi jeaa doee...best gakk! heehee...tepukan gemuruh diberikan utk kami...warghhh!!! tapi...time lepas wat show tuhh, cikgu muzik adelaa sikit marah marah sebab kiteorang men tak ikut tempo...hurmm, aku rase dahh okay kutt...smpai cikgu cikgu lain pun puji best and suruh kiteorang wat persembahan lagi sekali...tatao lahh puji ikhlas kee takk...tp, lepas cikgu muzik tuhh komen sikit ape yg kiteorang wat atas stage tuhh, akhirnye diee akui jugak yg persembahan kiteorang nihh bolehh dikatakan yg terbaik lahh...lagi pun practise tak cukup...gilalah, practise 2 lagu dlm masa 5 hari...sape bolee buat kann..? tp, persembahan td tadelahh terok mane punn...dgr dgr cite td, lepas nihh ade show lagi..hee, bestnyee...tapi tataolahh aku men ke tak...sebab aku pun bukan berasal dri budak kelas muzik punn...cikgu amik aku ngan suhaimi maen pun sebab terdesak...bagoslahh tuhh kann...dah terdesak bru mao carik kami...huhh! dah settle smua, makanan pun diagih agihkan...lapar siutt...tp makanan lakk cm cibai...terpakse gak lahh makan sebab perut daa lapar kann...dah abis makan, cikgu suruh clear kan drum and gitar kat atas stage tuhh...adoyy...angkat lagi...lepas dahh angkat, aku lepak arr kat kelas smpai kol 12.30pm...pastuhh smua pelajar dibenarkan balikk...best laa bersama budak budak muzik selama seminggu nihh...aku harap lepas nihh dpt lagi lahh wat show ngan korang yeaa..insyaallah! TAMMAT~~