BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 April 2010

Seharian Di Sekolah !

Bangun pepagi, pegy skola...masok skolahh lmbat, tgk tgk jeaa PK HEM dah tercegat kat depan pagar...nasib baik sempat lagi nak beratur...kalo tak terpakselah berdiri kat depan org ramai...perhimpunan...cikgu umumkan semua pemenang pemenang hoki, netball, nasyid dan tah ape lagi tahh...dah abes smua...masok kelas...harineyy tak belaja...yayy!! sebab ade raptai kejohanan sukan yg akan diadakan pada hari Khamis nihh...agak penat lahh ouhh...dah laa aku masuk kawad utk Kadet Remaja Sekolah...perghh...malas arr doee nak masok bende bodoh nihh...aku pikir sijil ngan dapat baju KRS free jeaa..kalo tak, memang harapan lahh aku nak masok bende haram nihh...raptai start pukol 9.00am...aku ditugaskan utk membawa bendera utk KRS, tapi tadi aku bawak sepanduk lahh, sebab bendera tade lagi...senang jeaa keje aku..jalan jeaa...tapayah nak berkawad sgt pun...heehee...kol 10.10am cikgu bagi rehat jup...lepas makan, cikgu muzik lak panggil semua budak yg wat show arituh sebab nak suruh angkat barang muzik yg kiteorang guna sabtu lepas ke bilik muzik...hurmmm...angkatlahh satu demi satu...guitar, bass, drum, gamelan, trumpet dan banyak lagilahh...fuhhh...penat bhai...dahlaa bilik muzik tuhh jauhh dripada stage yg kiteorang perform ari tuhh...nak tak nak terpakselahh angkatt...dah settle smua...cikgu muzik tuhh suruh kiteorang lepak kat bilik muzik tuhh jup sebab nak bgtau something...nikmat gile doee lepak kat bilik muzik tuu...dah laa sejukk...tak lama kemudian, cikgu muzik tuhh pun sampai...die ade berita baikk...katanyalahh!! berita baik nyee adelahh, lepas nihh kiteorang ade show lagi...ohh tidakk..malas betul aku nak dtg practise petang petang nihh..penat kutt...show plakk minggu depan...hurmm...busy betollahh!! huhh...lepas cikgu tuhh dahh bgtau ape yg patut, kol 12.00pm masok kelas...physic, cikgu tade...cikgu tuhh suruh kiteorang wat PEKA kat makmal...hehe...tak belaja lagi...dah abes waktu physic, subject biology pulak...kali nihh kene belaja...cikgu masok...belaja laa smpai kol 2.40pm, pastuhh balikk...on the way nak balik tuhh, ade sorang budak KRS nihh panggil aku sebab die nak bagi baju KRS yg free tuhh...dah settle smua...aku pun beransur pulang...haihhh...penat doee...sokk maybe ade practise utk show minggu depan dan ade latihan kawad utk Kejohanan Sukan Sekolahh...perghh, dua dua penting...! hurmmm... HABIS ~~

PASAL RUMAH SUKAN !
p/s : Keputusan sekarang Rumah Merah menang lahh weyy...malas jeaa nak bangge bangge...yg Rumah Biru, Rumah Kuning, Rumah Hijau korok lahh...papehal Khamis nihh penentuan utk Rumah Sukan manekah yg gempak yeaa..! HIDUP MERAHH !! THE REDS !!