BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 April 2010

Tolak Dimerit ~

Ohhhh Tidaakkkkk!! siut betollahh...harapan aku nak dapat sijil kelakuan terpuji hanyalah tinggal kenangan jelahh doee...hisshh...pepagi aku rase aku dah bangun awal dahh kut dripada biase...pegi skolahh pun awal...tp, smpai skolahh tetap gak loceng dahh berbunyi...pagar pun dah ditutup...pergghh...lmbat 1 minit jeaa dowhh..terpakselahh kene tulis nama kat buku dimerit tuhh...utk tahun nihh, first time arr aku dtg lmbat...so, tak kene rotan...naseb baekk...tp, cmnee nihh...aku nak sijil tuhh doeee....huhhh...turun kat tapak perhimpunan kene berdiri kat depan org rmai...naseb baik member ramai...tak delahh segan sgt kut...lepas abes perhimpunan, cikgu rumah merah nak jumpa atlit atlit yg masok acara sempena kejohanan sukan ari khamis nihh...akulahh salah seorang atlit tuhh...wahh! boleh kea aku berlari ekk?? ahahaha...naseb ar, menang kalah tuhh adat permainan lahh kan...aku masok satu acara khamis nihh...harap harap arr menang...sesape umah merahh, ingat tao bg sokongan kt aku...tanpa anda siapalah saya...ceyhhh! ahaha...dah lepas jumpa smue, naik lahh ke kelas...tukar baju, pastuh turun bawah sebab ade raptai kawad kaki...lepas rehat, aku dahh tak larat dahh nak berkawad cm org bodoh tuhh...aku pun mengambil keputusan utk lepak lepak kat kelas jeaa...dah bosan lepak, aku pun tidolahh smpai kol 12.00pm...acara raptai tuhhh pun dahh abes, smua pelajar yg terlibat naik ke kelas...fuhh...macam macam bau ade kat kelas tuhh...bau ikan masin lahh, petai lahh, mcm mcm lagilahh...susah nak digambarkan!! mwahahaha...cikgu plak tak masokk smpai kol 1.30pm...ingatkan nak balik kol 2.00pm, tp apekan daya...cikgu bm plak masok...naseb baik die tak mengajar sebab die kesian kat pelajar pelajar yg terlibat td tuhh...mana tak nyaa, smua dak kelas aku wat muka mcm org nak mati jeaa, tuhh yg die kesian tuhh...hoho...tp, tetap gak balik kol 2.40pm walaupun budak budak kelas aku penat mengayat cikgu tuhh...ishh, keras kepala betullahh..! bg jelahh balik kann...haahhh, kringggg! yayy...balikkk! akhirnyaa balik jugak doee...aku smpai umah dlm kol 2.45pm...perut pun dahh berbunyik bunyik nihh...apa laga, melantak lahh !! heee...hurmmm, sekarang nihh hujan lahh pulakk...ingatkan petang nihh mao maen futsal...tp, terpakselahh stay saje kat rumah nihhh...heishhh, bosannyee! TAMMAT~~