BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

11 April 2010

Seminar Skor A !

Walaupun hari niehh hari Ahad, tapi aku kene bangun seawal jam 6.45am...ini semua gara gara aku telah menyertai satu seminar di Cheras pada pukul 8.00am...bangun, mandi then siap siap pastuhh teros gerak ke sekolah...smpai skolaa, sarapan arr jup...kol 7.45am bas bertolak...tempat seminar niee tade laa jauh sgt kut...dlm 10 minit jeaa perjalanan...smpai tempat seminar tuhh, pelajar pelajar mendaftarkan diri di meja urusetia...subjek subjek yg terlibat dlm seminar niee adelah subjek English, Mathematic, and BM...pagi pagi dahh kene belajar...ish, tension siall...dah laa ngantokk...aku pun dengar jelaa cm nak tak nak ape penceramah tuhh mencarut...kol 10.30am rehat...30minit kemudian subjek Math plakk...aiyoo! mula mula ingat malas nak masok kat dewan tuhh...tp, penceramah tuhh kire okay arr gakk...paham arr ape teknik teknik yg dia ajar tuhh...tapi siket jelaa yg aku paham kut...hehehe...dah bosan ngan subjek math makin lama makin tak paham dahh ape yg diterangkan...aku pun lepak arr ngan suhaimi...kol 1.30pm, rehat...semua pelajar diberi masa utk makan tgh hari dan solat zohor...haaa, kol 2.30pm, masuk balik dewan tuh...kali niehh subjekk BM plak...haihh, penceramah agak bosan ouhh...aku tak berape dgr sgt ape yg die ckp sebab tgh mamai laa katekan...perut kenyang...dlm dewan tuhh sejuk plakk...aku pun apa laga...terus arr amek port baikk, tidolahh jawabnyee...nikmat doee...dah puas tido...tgk suhaimi tade...die lepak luarr ngan member die...mata dahh taleyy lelap plakk, telinga dah malas mendengar...arghhh...keluar jelaa dewan tuhh...kol 4.30pm baru masuk balik...yea yeaa..!lagi 30minit nak balik niee...jam berdetik menunjukkan pukol 5.01pm...hooraayyy!! bebas bebas...bende ngarut tuhh pun ditamatkan...alamakk! hujan arr plakk...lebat siutt...bas smpai dlm kol 5.30pm...sesampai nye di sekolah, hujan still tak berhenti henti lagi...terpakse laa, kami semua lepak lepak jup kat depan skolahh tuhh...kol 6.00pm barulahh hujan reda...smpai umahh, teros mandi...perghh, penat gilaa ! aku pun tertido hinggalah ke pukul 8.30pm...huaaaa! mata dah segar doee skang nihh...esok malas arr aku nak sekolahh...dgn kasut basah, beg pun basah...cmnee laa mao pegy kan...tapelaa, sok aku mao relax jee kat umahh...


Time Rehat~



Dah balik, tetapi perjalanan terkandas akibat hujan yg teramat lebat...so, lepak lepak arr jup depan skolah!

Itulaa sedikit sebanyak yg aku dpt kongsikan...
BABAI~