BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

10 April 2010

Penat Lah Ther !

Fuhhh...penat gilee bhai ariniee...tp, dlm kepenatan tuh dipenuhi dgn detik detik kebahagiaan...ahaha...ayat meleleh jeaa doe!hurmm...ariniee aku ade plan ngan awek aku and the geng..kuar town lahh beb!! bangon bangon jeaa dah kul 12.15pm...adoyy...dah terlambat daa nih...aku pun apa laga, teros arr mandi pastuh siap siap...kol 1.00pm perjalanan aku berseorangan bermula...haihh, tade pun orang mao temankan aku doee...ahh, peduli ape...janji aku dpt jumpa awek aku..ahaha...beli tiket train, kol 1.30pm smpai pavi...lepas tuhh, bermula lah detik kebahagiaan aku...kih3...over jea kan kan? tp ari niee panas gile ar doee...jalan jalan dripade klcc hingga lah berpatah balik ke times square...kol 7.30pm smua beransur pulang...aku smpai umahh dalam kol 9.00pm kut...balik lmbat siket sebab ade hal yg perlu disettlekan td...perghhh...skit gilee doee betis niehh...dripade semalam tak elok elok lagi...hurmm, esok lak aku kene pergi kursus pebenda tahh...tapi berkaitan dgn Berita Harian arr...lepas nihh tgk arr muka aku puas puas kat surat khabar tuu...tuu pun kalo ade lahh!! hee~ ASSALAMUALAIKUM !