BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 May 2010

Ahad..

Haihh...bosanlahh arinihh...tak deh pape plan pun ouhh...lepak kat umah jelaa nmpak nyee...hmm...skang dah pukol 3.30pm...keje aku skang, online myspace...bosanlahh...tade org yg nak dilayan...tuhh yg aku update blog nihh haa...actually hari nihh merupakan Hari Guru bagi guru guru satu Malaysia nihh...kesempatan nihh, aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada cikgu cikgu kat Malaysia nihh terutama nya cikgu kat sekolah SMK Seri Mulia...aku jugak nak mintak maaf kat cikgu cikgu yg telah bersusah payah mengajar aku selama nihh tanpa mengenal erti penat...aku tao aku banyak wat salah smua...asyik tido jeh time cikgu ajar...tapi, aku nak berubah laa...SPM semakin hampir...aku akan tahan mata aku nihh sedaya upaya yg bolehh time cikgu ajar nnti yea...heehee...sok ade sambutan Hari Guru kat SMK Seri Mulia tuhh...mcm mcm aktiviti yg telah dirancangkan...kepada smua pelajar SMK Seri Mulia, dtg laa beramai ramai yeaa ke sekolahh esok...sekali dalam setahun jee nihh...lagi pun abang abang senior nak wat gig esok...ahakss...ahaha...tahun depan abang abang senior dah tade...nak meneruskan karier sebagai ahli seni lahh katakan...hahaha..bapak bajet kan...okaylaa...tade ape lagi yg nak diperkatakan...aku pun nak chow dulu lahh...mao tgk Adnan Sempit The Series kat youtube nihh haa...dah abes buffering dah nihh... TATA~