BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

07 May 2010

Jumaat !

hariniee tak bnyak kut bnde yg berlaku...kat skolahh...pagi pagi, cm biase...pegy skolahh...perhimpunan...pastuhh, masok kelas...perghh...tadi, aku tatao pape pun pasal oral english...tao tao jee arinie last wat presentation...kusut gile siot...dah laa group pun tade...yg laen smua dah ade group...nie smue gara gara aku tak masok kelas lahh nihh sebab terlibat ngan karnival kerjaya tuu...kekadang nyesal plak terlibat dlm smua bende tuu...tp, aku rase luck aku baik kot riney...cikgu english masok lmbat...pastuh diee kate nak postpone wat oral tuhh 2 minggu lagi...fuhh...selamattt...kalo tak mampos aku failed doee...lepas rehat lakk...rumah merah wat perjumpaan..khas utk atlet atlet jelaa...cikgu rumah merah tuhh masak makaroni dgn ape tah lagi...kenyang kenyang !! dpt makan free kann...hehe...lpas abes makan...masok kelas balik...blaja physic...haihh...cite tntang physic nihh...ari rabu depan, dah start exam mid-year...first paper dah laa physic...bapak pelikk...biase first paper bg lahh BM kee, BI kee...nie takk...bg paper yg susah susah dulu...kol 12.00pm, ade sesi pengambaran utk Pebimbing Rakan Sebaya...hee...aku lahh tuhh...tak sngke kann aku PRS...padahal diri sendiri pun tak terbimbing doee..haha...lpas tngkap gmbar, cikgu sidang ridaksi plak mao jumpe...ade mesyuarat sikit pasal pembikinan majalah sekolah...tugas tugas pun dah diagihkan...tp, aku rase mcm photographer nihh tak penting jee ouhh...cikgu mcm endah tak endah jee...die tatao keje nilahh yg bnyak menyumbang ke majalah sekolah tuhh...ketua photographer...ayie...aku ngan syamil jadi org bawahan jee...hmm...abes mesyuarat tuhh dlm kol 1.00pm...adoyyy...cmne mao pegy semayang jumaat nihh?? ceyy...bajet pegy lakk kann...balik sekolahh, aku ngan syamil pegy phone fair...mcm mcm jenis hp, yg kite tak penah nmpak !! tp, aku dah target daa satu hp nihh...aku rase mcm nak beli jee doee...nntilahh...tggu harga hp tuh murah sikit...kol 2.00pm, smpai umahh...makan then teros tido smpai kol 6.30pm !! TAMMAT ~

p/s : tak sangke, aku ingat ko baik...rupanya kerek gak kan...! yelaa...ko kan perfect !