BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 May 2010

Grrrr !

huhh...actually aku tgh tension ar doe skang nihhh...cibai betollahh...tak pasal pasal aku kene sound ngan member aku sendiri...aku tao aku tak hormat masa...aku tak hormat org len...aku dah wat ko tunggu aku lama lama...tapi aku tak smpai smpai gak...aku yg wat janji, aku yg tak dtg...haihh...tgk!! org laen punye pasal, smpai plan aku pun terpakse dicancelkan...babi betollah...ishhh...apasal arr bnyak betol masalah arinie?? lepas satu, satu masalah aku dtg...first, time kat skolahh td asyik kene marah jeaa ngan cikgu katak tuhh...sebab p.a system lahh...semua bende tak kene ouhh...asyik die jee yg betul...second, time wat show td...aku bnyak wat silap...aku tatao arr knape pikiran aku melayang kat tempat laen..padahal tgh perform tuhh...third, pasal mlm nilahh...aku dahh janji nak pegy beli barang ngan member nihh...tp, terpakse dicancelkan plan tuhh sebab ada hal hal tertentu yg aku kene settle kan...hmmm...tension tension tension !

okay...hari niehh serious aku ckp, penat arr...dripada pagi tak masok kelas...smua nyaa gara gara ade karnival kerjaya tulahh...seperti hari yg semalam...26 buah skolahh zon pudu dtg ke sekolah aku nihh...setting stage, speaker dan bnyak lagi arr...angkat barang smua...perghhh...dah laa panas...agak berpeluh arr gakk doee...kol 12.00pm...smua setting barang barang utk concert band...naik kan ape yg patut...lpas tuhh salin baju...heishhh...lmbat betollah nak tunggu VIP tuhh smpai kat skolahh aku tuhh...nak tunggu VIP tuh sebab diee lahh yg akan merasmikan majlis penutup karnival tuhh..mencanak bhai...aku rase kalo bancuh kopi dah lepas minum 6 gelas dahh...tao arr VIP...ingat kiteorang ni machai ko kee nak tunggu ko smpai berpeluh peluh...panas tao takk! hormat lahh masa sikit...ahaha...akhirnya, VIP pun smpai...bg ucapan laa, mencarut sikit lahh...ishh, smpai aku rase dah mcm tade mood daa nak perform kat stage tuhh...lmbat sgt die ckp sial...dah abes berucap...kami pun membuat persembahan kat atas pentas yg tak seberapa tuu...hmmm...kali nihh punye show gentle bnyak salah ouhh...tempo smua lari...ade cikgu ckp bunyi mcm sumbang mahram jee...tp, cool jelaa kan wat persembahan...tak kan nak tunjukkan kesalahan kat org plakk...turun jee stage, rmai jugak lahh cikgu yg mengkritik kiteorang...aku taley ckp pape arr...sebab aku pun ade wat salah gakk...so, better aku diam jelaa...jalan terbaik...! ade sorang cikgu nihh ckp, persembahan kali nie tak beshh...persembahan pertama harituh lagi besh...aku rase sebab tak cukup practise lahh...mane tak nye, practise dua hari jee...tapi tatao laa ouhh...bende dah lepas...biar jelahh...kol 4.00pm balik...cikgu muzik kiteorang belanje makan...naseb baek mood diee okay...tadelaa mara mara, walaupun aku buat salah time show td...tatao laa kalo die pendam dlm hati...dah abes makan, lepak lepak jup...pastuh kol 7.00pm balikk... HABIS ~

p/s : diam budak tuh time duduk satu table tadi...biasenye ko arr bnyak mulut...tp nape td ko diam jee?? mungkin.............