BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

05 May 2010

Hari Rabu Memang Palat, Tapi Esok Masih Ada!

Hmm..baru lepas balik tusyen nihh...nak kate penat tuu, kalo dah dating ngan lappy nihh dah jadi rasee tak penat lahh plak...hehe...nak tido taley arr doee...smua brang yg perlu dibawa ke sekolahh sok dahh settle...baju kemeja and drumstick smua dahh masok kan dlm beg daa...haa...? nak pegy mane nihh?? hee, actually sok ade show utk sekolahh wat kali yg keduanya sebab sok kat skolahh aku ade majlis penutup karnival kerjaya, so...budak budak yg perform arituhh dipanggil balik utk wat persembahan...nak kata nervous tuhh...tah laa...biase jee kut...tapi yg tak besh nyee...lagu sama arr doee...bosan arr...tade cabaran langsung ! ahaha...okay okay...sbnrnye, karnival kerjaya tuhh, ariniee dahh mula dahhh...26 buah sekolah zon pudu dtg kat skolah aku nihh...warghhh...rmai betol lahh awek !!heee~ aku ditugaskan utk jaga p.a system...penat gila arr...kene angkat LCD lahh...itulahh, inilah...tp sambil menyelam minum airlahh !! kih3...perghh...gentle lahh riney kenyang gile doee...makanan smua free jeaa...utk aku jelahh...heehee...majlis tuhh abes dlm kol 12.30pm...pastuhh, aku lepak lepak jup...sebab malas ouhh nak masok kelas...dah laa kene blaja addmath...letihh arr...borak borak arr dgn cikgu dri SMK Seri Mutiara...die citelaa pasal sekolahh diee tuhh...kol 1.20pm, ingatkan nak masok kelas....tp, cikgu plak mintak tolong itu ini...sedar tak sedar dahh pukol 2.00pm dahh...budak kelas aku smua dahh balikk...ishhh...smpai hati betol diorang tinggalkan aku doee...nak touching arr cmnie...hurmm, td balik awal sebab budak budak kelas akulahh ayat cikgu ckp tak makan lagi laa sebab lauk kat kantin dahh abes...so, tak bermaya lahh kan...dah laa petang tuhh ade KOKO...cikgu math aku pun bg budak budak kelas aku balik awal...aku smpai umah dlm kol 2.30pm...makan jup, pastuh tertido lakk...naseb baek sedar kol 3.45pm...tuh pun dah lmbat ouhh...practise concert band dah laa pukol 4.00pm...mandi, siap siap pastuh teros gerak ke sekolahh...naseb baik aku smpai sekolah, practise tak start lagi...kol 6.00pm practise tamat...barang barang muzik utk esok cikgu suroh bawak naik ke pentas...fuhhh, time nilahh aku menyirap sikit nihh...dah laa kene angkat drum...penat gilaa lahh...settle smua dlm kol 6.30pm...gentle arr penat doee...berpeluh peluh...! huhh...dah siap smua, aku pun balik lahh ke rumahh...malam lakk...seperti hari hari rabu yg lepas...aku pegy tusyen...rase cm malas gilee doee nak pegy...smpai lmbat, sebab dekya lahh nihh isi minyak plakk...ishh...muka tebal jeaa masok kelas tuhh...hahaha...dah laa lmbat kann...tp, wat bodo jelahh...pelajaran pun diteruskan seperti biasa... TAMMAT ~

P/S : semalam salah seorang member budak perempuan tuh nmpak aku bawak budak perempuan tuu naik moto...perghhh...tgk ! fitnah lagi...padahal tade pun...aku just slowtalk ngan budak perempuan tuhh kat parking moto jee...lagi mao bantai aku bawak cikaro tuh jalan jalan...tipu jee...and td, time tgh angkat barang barang muzik...aku tegor laa member budak perempuan nihh...pastuhh, budak tuhh bolee lakk wat muka...siot betol...ape lagi yg budak perempuan nihh ckp arr??td ingatkan nak face to face...tapi budak perempuan tuhh plakk balik awal...dah laa jalan laju gila mcm org bersalah...naseb baik aku ta dpt kejar ko !! tape tape...hari ini memang palat, tapi esok masih ada .