BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

04 May 2010

Huhh! Aku difitnah doee !

Post yg pertama utk bulan May niee dahh dikejutkan dgn aku difitnah olehh sorang budak nihh...sial betollahh...citenye cmni, kebelakangan nihh aku kenal sorang budak perempuan nihh...aku kenal die pun sebab.....adelaa bende tuhh....malas arr nak citee...lagipun budak nihh satu sekolahh ngan aku...selama nihh aku tak kenal pun dak perempuan nihh...tapi tahh mcm mane kiteorang bekerjasama dlm satu aktiviti niee...so, secara tak langsung kiteorang kenallahh...hurmm...aku anggap die mcm member jee...sebab baru kenal kann..tak kan nak anggap lain pulak...tapi, semalam aku dapat tahu yg budak perempuan nihh fitnah fitnah aku...die kata aku couple ngan die lahh, aku penah kiss die lahh...perghhh...panas hati betollah...aku dpat tao pun daripada member budak perempuan nihh...aku ingat member die just tnye men men jeaa..pastuhh, tak sangke pulak die tanye dgn serious !aku nak marah pun aku tatao cite sebenar...so, aku relax arr dulu...keesokan harinya, hari nie lahh tuhh...first, aku tnye member die yg lagi sorang tuhh utk kepastian...rupenye betol...budak perempuan nihh dah sebarkan cite pasal aku ! pukimak betollahh...tade mase lahh aku nak rosakkan anak dara org nihh...agak agak arr sikit...member member die smua dah ingat aku wat bende bodoh tuhh ngan budak perempuan nihh...cantek sikit lahh bhai...okay laa...nihh pengakuan aku ehh...Demi Allah aku tapenah sentuh budak perempuan nihh...jumpe berdua duaan pun takk...text tuhh, ade laa sekali...tapi text tuhh pun die tak reply...so, aku tade arr msg die lagi...ishh...cmne nihh aku nak bersihkan nama aku balik nihh??kalo member member die jea tahu takpelahh...aku bolee explain bende yg sebenar...nie yg aku cuak, die bgtau member member die yg aku tak kenal jeaa doee...cm nee aku nak tegak kan kebenaran nihh...ceyy...ahaha...betol arr doee...aku serious nihh(",) haihhh...then tadi, aku jumpe budak perempuan niee...ingatkan nak settle lahh pasal bende nihh...aku nak die bersihkan balik nama aku...tapi budak perempuan nihh tak bagi respon yg baik laa...aku dah face to face da ngan diee tadi...aku tanye arr pape yg patut...die diam jeaa...FUCK !! nmpk sgt ko dahh bersalah kan...pastuhh ko blah mcm tuhh jeaa...ape smua nihh??aku nak jea call budak perempuan nihh...tapi, tak boleh tak boleh...aku kene gak face to face ngan budak perempuan tuhh lagi...tak puas hati sial...tapi, suhaimi nasihat aku td...die kate..."tapayah piz, kalo ko jumpe die ko buat bodoh jee...jadi arr professional sikit..." nak jadi professional pale hotak hang...habis kalo cite yg buruk pasal aku dah tersebar satu sekolah, ko nak suruh aku wat bodo gak kea?? hurmmm...tape...lpas nihh, aku nak try slowtalk ngan budak perempuan tuhh...and, kepada sesiape yg dgr cite buruk buruk pasal aku wat bende tak senonoh semua...jgn percaya lahh ehh...sebab aku memang jenis tak sukalah rosakkan anak dara anak dara org nihh...! aku hormat kaum hawa sebagai kaum yg lemah !! ceyyyy...ayat gempak kan...okaylaa...dah cukup pnjang lebar daa nihh aku story... TAMMAT ~