BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 June 2010

Huhh..Zaman kejatuhan kut nihh !

Haihh...ceritanya bermula semalam laaa...ade satu gambar nihh...buat aku panas hati betollahh...okayy, korang marah tak kalo gf/bf korang hangout then snap gmba ngan laki/perempuan lain..mesti marah kann..? tipulaa kalo tak marah tuhh kann...cmtuhh ar jugak aku...perghhh...aku rase kalo dia ade kat depan aku nihh confirm aku dah lempang dia doe...selama nihh aku tak halang pun dia nak kawan ngan sape...walaupun berat gak lahh hati aku nihh nak bg dia kawan ngan laki len, tapi secara logiknyaa aku belum ade hak lagi nak kongkong dia betol betol...aku faham dia tuhh jenis yg friendly...mane mane pegy pun mesti ade jea laki yg lekat kat dia...tak pee aku tak kesah...lagipun dia kata dia layan macam tuh macam tuhh jea...betol atau tidak tuhh belakang cite lahh ... haa, rabu lepas nihh dia kata dia nak kuar ngan budak budak softball dia...aku pun malas lahh nak join diorang hangout...bukan kenal sgt pun...dipendekkan cerita laa ehh...semalam gmba dia hangout bersama member member softball dia tuhh tersebar dan terkantoi yg dia ade snap pixca ngan sorang mamat nihh...fuhhh...mula mula aku malas arr nak syak pape sebab aku tao member dia kan...relax jela...then, aku tgk balik gmba tuhh...aku dah rase mcm dia nihh dah game aku jeaa doe...mane taknyee, gmba dahlaa berdua duaan...pastuh rapat rapat smpai laki tuhh sandar kat bahu dia...haishhh...cibai betollahh...td aku call dia sebab nak suroh explain pasal bende tuhh, dia kate laki tuhh member...member keaa mcm tuhh?? rapat rapat semua...siap sandar sandar lagi tuhh...haihhh...aku pun ade gak member perempuan weyy...tapi aku takpenahh pun wat cmtuhh...bolehh jea kan kalo dia snap pixca jauh jauh ngan laki tuhh...dia pun pegy layan jeaa...memanglaa laki tuhh laki mengada ngada...time aku call tadi, dia diam jeaa...aku pun tatao laa ape status kiteorang lagi skang nihh ! dia sanggup wat aku cmnihh kan...nihh baru yg aku nampak dgn mata...yg belakang belakang aku tah ape tah yg dia buat kan...sepatutnye esok kiteorang dating...tapi, pasal bende nihh...mood aku mcm dah malas dahh ouhh...hmm, setiap masalah mesti ade penyelesaian kan...dan setiap perbuatan mesti ade pembalasan...bye~