BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 June 2010

Seharian Bersama Si Dia ~

Hmm...riney sepatutnyee agenda utk bermesra dibatalkan kut gara gara konflik yg melanda 2,3 hari lepas...tp, aku nak jugak jumpa dia sebab nak dgr dia explain daripada mulut dia sendiri dgn face to face..kul 11.00am bangun then siap siap...kul 12.00pm gerak dari Cheras ke Kepong...perghhh...panas betollaa...smpai sane dlm kul 12.30pm kut...tunggu dia jup...then dia dah terpacak depan mata aku nih...kiteorang pun gerak lahh ke shopping complex yg biasa kiteorang lepak...sepanjang perjalanan tuhh aku diam jeaa...dia pun terdiam jugak...dia kata takut nak tegor, sebab nnti aku marah...haaa, smpai kat shopping complex tuhh, lepak kat food court...order makanan...dan time nih laa scene jejak kasih bermula...aku mulakan slowtalk dulu, dia kata itulaa, inilaa dan seterusnya...dah lama lepas tuhh, mengalir lakk air mata dia dan teros tak cakap pape...adoyyy...susah laa nak bincang kalo cmni...aku pun malas arr nak perbesar besar kan cite...kiteorang pun dah wat deal...nak tao deal ape?? ish3...sibuk jea nak tao pasal hal rumah tangga org doe...hahaha...rahsia arr beb ! dia dah janji semua tak nak contact laki tuhh lagi, tak snap gamba cmtuh lagi, dia janji perkara perkara cmtuh takkan berulang lagi dan ape tah lagi dia janji...hmm, aku nak tgk...bole pakai kea janji dia nihh...jgn janji keling sudahh...memang tiada maaf bagimu lahh ! cukup baik aku bg peluang kedua...walaupun berat gak laa hati nihh nak ckp...aku tetap maafkan dia...hurmm, tgk ! baik tak aku?? pemaaf kan kan kan?? hahaha...aku bagi dia rantai yg aku beli kat Genting ritu...ade terukir nama aku ngan dia...then, dia pun bagi souviner daripada Kedah yg dia beli time dia men softball ritu...haaa, dah lepas tuhh semua keadaan kembali normal lahh...borak borak, bergurau senda, bertepuk tampar seolah olah mcm tade pape yg berlaku...kul 7.00pm baru balik...ingatkan nak hantar dia balik...tapi, adoyyy...ade pulak makhluk tuhan yg rembat helmet kat moto aku tuhh...naseb baik satu jea yg dia rembat...kalo dua dua, mampos aku tak balik jup g...memang accident lahh ko pakai helmet tuhh...aminnnn...so, aku ngan dia pun lepak jup kat parking tuhh sementara nak tunggu kakak dia habis kerja...nasib baik riney kakak dia balik keje awal...bolehh arr diorang balik sesama naik bas...dlm kul 7.15pm cmtuh, kakak dia pun balik then aku hantar dia kat depan mata kakak ipar aku tuhh..wahh, jumpa kakak ipar lagi...hehehehe...dah settle semua, aku pun berambus lahh dari Kepong tuhh...smpai Cheras dlm kul 7.30pm...sesampainye dirumah aku pun teros mandi then tgk tv smpai aku terima panggilan daripada epin...dia kata kat rumah suhaimi ade kenduri arwah...dlm kul 9.00pm cmtuh, aku pun pegylaaa...abes kenduri dlm kul 10.30pm! fuhh...penat doe satu hari nihh...penat ape punn tatao laa ouhh..hik3...dalah...CHOW ~