BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 June 2010

Bosan+Malas !

Esok merupakan hari pertama persekolahan semester kedua...perghhh...sumpah sekejap doee cuti kali nihhh...tak puas arr...rase cm nak ulang balik jeaa masa nihh...ehh, tapi tak nak lahh ulang...kang bende bende yg aku tak suka terjadi balik ouhh...so, redha jelaa dgn takdir kan...homework?? arghhhh...keje sejarah tak buat lagi...folio addmath lagi laa aku blurr cmne nak buat...haihh..bilelaa smua bende nihh akan berakhir dlm hidup aku nihhh?? tadi aku baru tgk calendar...fuhhh...semakin hampir dgn trial doee...bulan 7 exam intervensi, bulan 8 relax, bulan 9 trial...haaa, tahun nihh puasa bulan 8...semakin cepatkan masa berlalu?? bercerita pulak pasal SPM nihhh...lagi lahh cuak doe..masa depan tuhh siot...aku punye result pun semakin hari, semakin merosot laa...maybe aku bnyak maen arr nihh...haishhh...kalo cmni lahh aku smpai bile bile...memang gelap arr masa depan aku nihh...huhh! aku nak berubah laa...tapi, susah arr nak berubah nihh...kalo setakat cakap jea nak berubah, tapi tak berubah ubah, smua org bolehh ckp kann...aku nak try arr serious dlm pembelajaran start dripada naik sekolahh nihh...insyaallah...okay, tamat pasal nihh...aku nak story sikit pasal pengalaman sepanjang cuti persekolahan nihh haa...hmm keseluruhannya, cuti kali nihh takdelahh membosankan sgt kut...best lahh jugakk...dpt lepak lepak, buang masa bersama rakan rakan dan melupakan soal pelajaran utk sementara...hehehe...kelas tambahan aku tetap pegy walaupun malas...tapi, aku lawan jugak kemalasan nihh walaupun aku selalu dtg lmbat setengah jam ke kelas tambahan...hahaha..hero selalu lmbat ! kih3...cuti nihh jugak, bermulanya world cup 2010...yeahhh! tahun nihh aku sokong Argentina laa weyy...Spain pun adelahh sikit sikit...tu jelahh kut konklusi sepanjang cuti aku nihh...actually bnyak lagi bende yg aku buat sepanjang cuti cuti nihh...tapi, malas lahh nak type pepanjang...cukup cukup laa tuhh ehh aku kongsikan pengalaman aku tuhh...okay, BABAI ~