BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

10 June 2010

Khamis !

Bangun dahh pukol 12.30pm...hurmm, teros msg suhaimi sebab nak ajak die pegy service motor tuhh...aku siap siap...makan, then kul 1.00pm gerak kea bengkel at permaisuri...tinggalkan motor tuhh jup kat bengkel tuhh sementara dirawat...aku ngan suhaimi pun gerak green apple ( c.c ) jup smbil nak tunggu motor tuhh siap...lepak ngan wan and raja dan ade laa segelintir budak 5SC...kul 2.00pm...makan jup kat Q-bistro ngan suhaimi, raja, wan...nmpak ally iskandar, karam singwalia(betol ke aku eja nama die nih) dan sekutu sekutu nye laa...tak ingat aku nama artis artis Malaysia nihh...tapi wat bodoh jelaa nmpak diorang...alaaa...lagipun kiteorang pun artis jugak ape...ahahaha...bapak bajet kann...kih3...hurmm...sementara nak tunggu air dan makanan siap, aku pun pegylaa ke bengkel tuhh balik...rindulaa kat motor tuhh...haihh...dah siap service, aku pun berpatah balik kea Q-bistro tersebut...makan makan, minum minum...then kul 3.00pm naek balik ke c.c tersebut...warghh..dah mcm jadi rumah kedua plakk ouhh...men game jup, smpai tak sedar dahh pukol 4lebih...adoyy..perot terasa lapar balik laaa...dlm kul 5.30pm aku ngan suhaimi pun mkn kat Q-bistro tuhh balikk...hahaha...mcm bangang jeaa...perut pun dah kenyang...naik balik ke c.c tersebut...huhh...ari nihh abes kan mase kat situ jeaa ouhh...bosan jea kan...dah laa menghabis kan duit lak tuhh...haihhh...kul 6.30pm balik ke rumah masing masing...TAMMAT ~

p/s : saje jea ouhh dia nihh...suke cari point nak bergaduh...padahal bende kecik jea kut...ishh...sabaa jelaa ~