BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

11 June 2010

Subang Jaya !

Rineyy plan ngan suhaimi mao usha line kat subang sebab sok majlis kawen pakcek ayu...pakcek ayu kea?? haa, lebih kurang lahh...kul 2.00pm cmtuhh dahh hujann...mula mula tak plan pun nak pegy sane...sebab cuaca pun tak menentu kann...pukol 4.00pm, perghhh...bosan gila laa...rase cm nak tumbuk jea muka sendiri ! ahaha...kiteorang pun gegar laa subang...ehh...mesti pelik kann?? yg majlis kawen tuhh besok...pahal kiteorang pegy riney lakk??hurmmm...cmni, sok kiteorang dah laa pegy lmbat...jup g nak cari jalan gitu gini dah kul brape lakk kan...better kiteorang pegy usha line riney jelaa...senang sikit...tp, time otw nak ke subang tuhh...bolee plakk hujan lebat...ishhh...nak wat cmne kann...redahh jeee! smpai subang tuhh dlm kul 5.30pm...lepak dpn umah org kawen tuhh jup smbil ditemani ayu...borak borak, jup g suhaimi lakk wat muka tak malu...adoyyy...malas laa citee...smpai aku aku sekali malu tao takk...ishhh...ayu pun jemput kiteorang masok kat umah tuhh...tanpa segan silu...suhaimi pun makan...ish3...terok betoi badak nihh...hurmm...aku pun tak nak lahh menghampa kan tuan rumah kann...walaupun perut nihh still tak lapar lagi...aku pun jamah laa sikit nasi tuhh...ekkkkkk! dahh kenyang...dlm kul 6.00pm cmtuhh aku ngan suhaimi pun berambus...ehh ehh...tapi sebelum tuhh suhaimi salam bapak mertua diee...warghh...untung lahh ! hahahaha...bertolakk dari subang dlm kul 6.15pm...perjalanan amik masa dlm 30minit utk smpai ke Cheras...smpai Cheras...tgk budak budak men futsal jupp...then kul 7.00pm balikk...huhhh...basah kuyup aku ngan sohai tuhh meredah hujan ~ BABAI !