BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 June 2010

Sabtu ! Hahahati Gumbira !

Bangun kul 11.00am, perghh...bangun awal lakk riney kann?? yelaa, mane taknyee kene bangun awal...dah janji ngan si gedik tuhh mao jumpa dia daa...tuhh yg semangat sikit tuu bgun awal ! hee...bangun, tgk cuaca yg agak cerah dan panas...aku pun teros amik tuala then mandi...siap siap...dalam kul 11.45am cmtuhh aku gerak kee Kepong...smpai sane dlm kul 12.20pm kut...dah smpai kat umah dia, aku pun msg laa dia utk mengatakan aku dah smpai...haishh...yg buat panas hatinya, ade kee patut aku smpai umah dia, dia kata dia baru nak siap...nyampah betol...nak jeaa aku sepak sepak gedik nihh...tp, sabar jelaa...setelahh berpanas dlm beberapa minit, tetiba muncul laa makhluk Tuhan nihh...aku usha jee muka dia dgn perasaan bengang...grrrr...walaupun dia wat muka kesian dia, mintak maaf smua, tp aku diam jee...adelaa merungut sikit sikit time on the way nak ke shopping complex tuhh...huhh...smpai kat shopping complex nihh, naseb baek dia pandai pujuk aku ! haa, tak smpai hati lakk tgk dia wat muka kesian...aku pun senyum laa...yela yela...aku paham...perempuan kalo bersiap mengalahkan lelaki kann..lumrah alam...hmm, kul 1.00pm, smpai kat shopping complex tuhh...makan makan kat food court tuu smbil berborak borak, bertepuk tampar, bergurau senda and smua laaa...ahaha...tapi, tetap tak puas gak ouhh...haisshh...dah kul 3.30pm, bosan laa asyikk bergurau senda jee...kiteorang pun pegi beli tiket wayang...memang tatao laa nak tgk cite ape...disebabkan dah bosan sgt...kiteorang pun tgk lahh cite KECOH BETOL ... hmm...cite tuhh start kul 5.00pm...tp, skang baru kul 4.00pm..adoyy...lepak lahh jap kat food court tuhh balikk...tgh sedap bermanje manje, tetiba lakk nampak kakak ipar aku ! ahaha...whooppsss...kakak ipar lakk...bakal kakak ipar and senang cite kakak awek aku...haa...paham?? papejelahh..heehee...mula mula tak perasan...tp, die dah dtg kat table kiteorang, kiteorang pun agak terkejut laa jugak...actually, kakak dia tuhh keje kat shopping complex kat situ...time kiteorang lepak tuhh lakk, memang time kakak dia rehat...setelahh die sergah kiteorang, die pun pegylaa beli makanan jup...pastuhh lepak ngan kiteorang skali...ahahaha...lepak ngan kakak ipar doee..! kakak dia nihh tadelaa garang kot...bolee buat berborak laa...kelakar pun ade...hehehe...temankan bakal kakak ipar makan jup, pastuhh kul 5.00pm, aku ngan dia pun berambus meninggalkan kakak dia kat table tuhh...yelaaa, movie dah nak start daa nihh...tape tape, nnti kite berborak lagi yee ! heehee...tgk cite KECOH BETOL tuhh agak best laa...kelakar gila laa...nabil ngan apek bergandingan kan...mane tak lawaknyee...memang tgk asyik nak tergelak jelaa ! movie abes kul 7.00pm...kiteorang pun blahh daripada shopping complex tuhh...aku hanta dia balik, perghhh...dahlaa ari Ahad(6Jun), dia dah nak gerak Kedah daa...haishhh...tadapat laa nak memanjaa ouhh selama seminggu nihh...agak sedih laa meninggalkan dia td nihh...dia tuhh dah laa lembik ! ahahahaha! ape taleyy ! hmm...sekarang kul 1.25am, aku baru abesh text ngan gedik tuhh...dia dah tido dahh punn...sok pepagi dah nak kene bangun...hmm...nampaknyaa, hidup bujang lagilaa aku kat KL nihh...yayy ! heehee...awek awek ! jum hangout !! mwahahaha...tadelaa tadelaa..setia pada yg SATU doee ! CHOW ~