BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

04 June 2010

Cuti Cuti ~

haha..actually sepatutnye esok baru start cuti...tp, disebabkan aku malas nak pegy skolahh hari Jumaat nihh...so, aku amik keputusan cuti jee laa ! kalo ikutkann memang kene skolaa doee...sebab Puan Katinah nak jumpa aku...alaaa...pasal seminar pebende tahh...hmm, pepagi tuhh memang niat nak pegy skolaa...tp, badan nihh rase cm berat lakk nak bangun sejuk sejuk tuhh...so, tapegy skolaa laa jwb nyee...malas malas ! heehee...smbung tido, then tersedar dari tido pukol 10.40am...wahh...first time aku bangun awal cmnihh ouhh...haha...sebab ape aku bangun awal?? sebab Puan Katinah call aku doee...ingat kann die nak ckp ape...rupenyee pasal seminarr daaa...lepas die call tuhh, teros aku taley tido dahh...hati aku resah...motor aku memanggil manggil...aku pun bangun...siap siap...then, msg suhaimi sebab nak ajak die kuarr jap...bosan siall...kol 11.00am, kuar ngan suhaimi...plan nak gunting rambut aku...tp, pikir balik...mcm pendek lgi jee rambut nihh...so, kiteorang pun lepak lahh kat Green Apple ( c.c ) dgn wan, raja and kamal...lepak smpai kul 12lebih pastuhh aku ngan suhaimi pun balik...lepas nihh die nak pegy camping....tuh yg kene balik awal tuhh...sesampai nyaa dirumahh...makan jup, pastuh teros onlinee..hahaha...utk kali yg keberapa tahh, aku tapegy semayang jumaat lagi...haihhh..bilee laa aku nak berubah nihh ouhh...hmm...aku suka buang mase dripada wat keje yg berfaedah kann?? rase cm nak bakar jee lappy ngan tenet nihh...sebab bende nilaaa pengaruh aku...jgn salah kan aku eh...salahkan bende haram nihh ! hahahahahahaha...kul 6.00pm cmtuhh, lepak kat court futsal jupp...fuhh, dalama tak men futsal doee...aku tak men pun, tapi lepak lepak jee kat situ smpai kul 7.00pm...pastuhh, balikk...malam plak...tgk cite cartoon 'UP' ...perghh, besh sial cite nihh...walaupun cite nihh agak lama dan berkurun, tp, aku belum tgk lagi cite tuhh...kul 9.45pm, on lappy and mcm biaselaa kan...myspace+facebook=buang masa ! hmm...skang nihh aku tgh tunggu cite 2012 abes buffering kat youtube nihh...cite nihh pun aku belom tgk lagi doee...cite nihh pun dikira lama gakk...haa, takpelaaa...layan jelaa bende haram nihh ! ehehehe... BERAMBOS ~

p/s : dia dah balik !! heehee..yess ! esok merendek ! rindu gila bhai kat gedik tuhh ! dah laa ari ahad dia nak pegy Kedah daaa~ haishhh ~