BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 June 2010

Rabu Yang Paling Memenatkan !

Hariniee merupakan hari yg agak berbeza sikit laa dripada hari hari yg laen...mane taknyee, tak penah penah band sekolahh wat performance kat luar, tp, riney first time plakk adee...warghhh...terujaa nyaa..ehehe...okay, hari ini bermula dgn waktu subuh yg hening dan sejukk...aku pun bangun dgn semangat...maklumlaa, excited nak wat show punyee pasai ..hee...mandi mandi, siap siap, then kul 7.10am gerak ke sekolaa...smpai skolaa, perhimpunan pastuh masok kelas...subject first BM, cikgu bg paper 1 exam ritu..markah aku bolee dikatekan memuaskan laa kut...paper 2 cikgu tak tande lagi...lepas tuh PJK...lepak lepak kat bawah sebab tade cikgu...then, rehat...lepas rehat smua dak muzik dahh bersiap siap nak ke Maktab Perguruan Teknik...lebihh kurang mcm tulaa nama tempat tuhh...angkat barang masok kat dlm bas tuhh...kul 12lebih cmtuhh, bas pun bertolakk...aku ngan suhaimi pegy naik moto...sebab nak merayau rayau dulu laa katekan...hehehe...smpai kat sane, setting barang gamelan smua pastuhh baru makan...lepas makan perot aku pun dah kenyang, apa laga...tidolaa smpai kul 1.45pm...kebetulan plakk, event start dlm kul 2.00pm cmtuhh...smua dak dak muzik bersedia...check alat masing masing...takot ade yg tak cukup lakk kann...persembahan pertama, persembahan gamelan dripada pelajar SMK Seri Mulia...pastuh, persembahan dari SK Seri Bintang Utara dan diikuti dgn persembahan pelajar SMK Alam Shah kut...heehee..tak berapa ingat laa...persembahan ke-5 merupakan persembahan band dripada pelajar SMK Seri Mulia...maen laa tgh tgh panas tuu...dah abes wat performance...cikgu kate smua okay..tade wat salah pun time show td...heehee...first time cikgu ckp cmtuhh doee...tatao laa ikhlas kee takk...hmm...dlm kul 3.45pm, smua pelajar muzik SMK Seri Mulia dibenarkan balik...bukan teros balik rumah yeaa..balik ke sekolahh dulu...sebab nak hantar alat alat muzik nihh haa...perghh, bapak penat sial angkat bende haram tuhh...nyampah betoll..aku yg men instrument laen terpakse angkat diorang punye instrument gakk...haiyaaa...tp, takpelaa...satu band kann...kite kene saling bekerjasama...abes angkat barang masok ke dalam bilik muzik tuhh balik, aku ngan suhaimi pun blahh...yelaa, takot cikgu suruh angkat bende laen plakk ouhh...baik chow awal awal...heehee...balik tuhh, aku ngan suhaimi lepak komersial jup...makan makan...lapar doee...dah banyak kalori aku hilang...nih smua angkara angkat bende haram tulaa ouhh...lepak smpai kul 5.30pm pastuhh balikk rumahh...sesampai nyee dirumahh...aku pun teros mandi then teros menghempas kan diri kee tilam...fuhh, nikmat bhai...sedar dari tidur kul 8.00pm cmtuhh kut...siap siap nak pegy tusyen...kul 9.00pm barulaa aku gerak kee tempat tusyenn tuhh...

Dan nilaa antara gambar gambar yg aku bolee kongsikan seharian di Maktab Perguruan Teknik, Kuala Lumpur...

Time nak pegy (masih di sekolah lagi) ~

Dah sampai ~

Baru settle setting barang ~

Lepas makan ~

Acara bermula dgn diiringi oleh alunan muzik gamelan oleh pelajar SMK Seri Mulia

Persembahan concert band daripada pelajar SMK Seri Mulia ~

Sebelum balik, kene angkat barang duluu ~

Muka muka keceriaan sebelum pulang ~

HABIS SUDAH ~