BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

01 June 2010

Pembukaan Bulan Jun ~

Yeahh...seperti semua pelajar tunggu tunggukan pada bulan Jun nihh adelaa, CUTI CUTI !! heehee...lagi beberapa hari jee nak cuti doe...2 minggu lak tuhh...ramai gak laa cikgu cikgu yg nak wat kelas tambahan...tapi, aku rase adelaa sehari dua aku tak datang kut...sebab?? haa haa!! okay okay..riney ade story best pasal kelas nihh...heehee..tp, tuh aku cite jup g...relax relax..satu satu yee..hmm..pepagi cm biase...bangun..pegy skolahh...smpai skolaa, perhimpunan then teros masok kelas...subject first...addmath...pastuhh, sejarah...rehat dan start dari sinilaa bermulaa segalanyaa ! mwahaha...ayat gempak kan?? time subject English ingatkan lepak kat library sebab cikgu tade..last last kene lepak dalam kelas diam diam je laa...pastuh...budak budak 5SC mengadakan satu program dari hati ke hati..haha..sedap sedap jee kan aku bg title kat program tuhh...actually program nihh bertujuan utk menyelesaikan masalah kelas kiteorang sbelum sbelum nihh...peraturan bende nihh, smua org kene ckp dgn jujur, tak bolee simpan dlm hati, luahkan segala yg terpendam...amirul sebagai org yg pertama utk hadir kee depan kelas utk menyatakan ketidakpuasan hati nyee tentang masalah kejayaan budak 5SC nihh...memang betol pun, kejayaan bdak bdak 5SC semakin merosot...terutamanya akulaa tuhh..heehee...lepas mirul, kamal lak ke depan...bnyak gak laa yg die ckp...aku pun tak ingat sgt...bole dikatakan, semua dak kelas 5SC meluahkan ape yg dipendam selama nihh..ade yg smpai yg menanges nanges pun ade...haha...aku laa buat Gan Pei Ling smpai nanges doe...aku cuma ckp jee ape yg aku tak puas hati, then die bangun nak explain, bole plak nanges...adoyy...biaselaa kann..sensitif laa katekann...hmm, daripada kes penting kan diri, pasal baju kelas, tak menghargai, perkauman, tak bersefahaman, tade disiplin, kurang ajar dan banyak lagi laa yg diluahkan sehinggalaa last sekali, acara bermaaf maafan...lepas nihh, smua dah janji kalo nak sound, teros sound direct jee...dahh tamao gune kan kiasan kiasan nihh...yelaa, jup g ade lakk org len yg terasa...smpai tak sempat gak laa nak meluahkan rase ketidakpuasan tuhh...mane taknyee, dripada kul 10.45am event tuhh start smpai kul 12.40pm baru event tuhh tamat...nasib baik cikgu English ngan cikgu Agama kiteorang mood baik lakk kan...so, pakailaa masa diorang...haahaa..mula mula agak segan jugak laa nak luahkan semua sebab ade cikgu...tp, nak segan ape kann...cikgu tuhh pun nasihat gak kiteorang sikit sikit...yaa yaa..kiteorang sedar laa cikgu...dah puas kiteorang pakai 4 masa cikgu English and cikgu Agama...subject last, BM...tak belaja...tp, cikgu suruh salin nota sikit...tuhh jee...pastuhh balikk...kol 3.15pm, ade latihan muzik...warghhh...esok ade function doee...bapak arr...first time function luar sekolahh...aku ingat dahh tade dahh bende haram nihh...rupenyee ade lagi...hmm, balik kul 5.30pm walaupun hujan lebat...redahh jelaa...smpai umah, basah kuyup...aku pun teros mandi, then tido !! tu jelaa kot...TAMMAT ~

p/s : esok merupakan hari baru utk semua pelajar 5SC ! Yayy ! keadaan kembali normal seperti dulu...cmnilah kawan ! hee~