BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

31 May 2010

Isnin !

Pepagi bangun, siap siap then teros pegy skolahh...aku pelik laa doee...aku bangun dahh seawal yg mungkin dahh...tapi tetap gak kuar umah kul 7.15am...haihh...aku pun tatao ape yg aku wat lama lama...padahal dah bangun kul 6.45am daa tuhh...kire awal laa kann...hmm...smpai skolaa...perhimpunan...dah abes smua...masok kelas...cikgu chemist masok, agih agihkan paper exam ritu ! ishhh...gagal lagi ! kimak betoll...aku dah usaha sedaya yg bolee dahh...tapi, nak wat cmne kan...dah takdir...tapelaa, exam yg seterusnya aku nak tingkatkan lagi prestasi aku yg buruk nihh...haihh...lepas rehat, subject mathematic...dapat tao markah kertas 1 je ouhh...tuhh pun rendah jugak markah aku...ishh...apelaa nak jd ngan aku nihh haa?? SPM lagi beberape bulann jee nihh...tapi, markah still tak memuaskan lagi...maybe aku nihh terlalu pemalas kut...tuh yg jadi cmni tuhh...huhh...lepas math, physic...cikgu tak tanda lagi paper...then biology pun sama...still tadapat markah lagi...nasib baik tadapat smua markah riney...kalo takk lagi tertekan laa aku ! hmm...balik kul 2.40pm...kul 3.00pm ade latihan muzik kat Teknik Perguruan ape tahh...ingat kan nak stayback kat skolaa tuhh...tp, disebabkan ade hal hal tertentu...aku, suhaimi, epin, kamal lepak laa kat komersial jup...baru jee smpai sane...hujan yg teramat lebat lakk melanda Bandar Tun Razak nihh...haihhh...cmnee aku nak berpatah balik ke sekolaa balik nihh haa?? setelahh puas memikirkan masa depan...aku ngan suhaimi pun bertekad nak redah jee laaa...bawak motor cm org gila...akhirnyaa, smpai gak sekolaa dgn basah kuyup ! haaa...nasib baik budak budak muzik smua tak gerak lagi...kul 4.00pm, baru laa smua gerak dgn menaiki tiga buah kereta...smpai kat tempat pebende nama tahh tuu, kiteorang smua pun test barang kat situ...practice lagu sikit...kul 5.30pm, smua dak muzik balikk...cikgu anta smpai sekolaa jee...pastuhh, pepandai laa diorang balik sendiri jalan kaki...smpai umah jee, perghh...lapar sial perot nihh...melantak jup, pastuhh tido smpai kul 7.00pm...penat siot...dgn kasot yg basah...beg yg basah...baju smua basah...hmm...tu jelaa kut utk hari isnin nihh...papehal, aku dah terbau bau bahang nak ke Genting time cuti skolaa nihh...wahhh..! tak sabar sial ! CHOW~

p/s : utk pengetahuan semua...nihh post yg ke-100 !! warghh..bangge bangge ! hee~