BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 May 2010

Youth 10 buat kali terakhir ~

hari nihh merupakan hari terakhir festival tuhh diadakan...so, aku, epin and syamil bercadang nak gegar PWTC tuhh haa...yg mamat lagi tige ekor bertanduk setan (emi, raja, iwan) tatao laa mane menghilang...kene culik kut...bagus laa tuhh ! hmm...yg pegy tadi kami bertiga plus dgn awek epin and the geng ! haha...bgun kul 12.30pm...warghh, ari niehh bangun awal doee...tuh pun naseb baik ade org kejut...kalo tak...mampos aku kene tinggal ngan diorang...hmm, mandi mandi...siap smua then kul 1.30pm gerak PWTC...smpai sana...bolee dikatakan ramai laa makhluk Tuhan nihh...standard arr kan...ari ahad...jalan jalan kat sana...tgk ape yg patut...berjalan ke hulur ke hilir...tgk show Yuna ( ex aku ) kat atas stage battle of the band...dapat twisties free...tuhh pun naseb baek ade awek yg bagi aku...! ahaha..tp, yg kecewa nyee laa kan...band The Bourjuis tak dtg plak doee...sial laa...aku nak tgk diorang perform...nak dgr suare vox secara live...sama kee dgn vox band Arctic Monkeys tuhh..haihhh...siot betol lahh...aku, epin, syamil and awek epin and the geng pun beransur pulang pada jam 6.15pm kut...smpai kat Bandar Tun Razak...aku, syamil, epin lepak kat komersial jup...minum minum...then, kul 7.30pm balikk...tu jelaa kut kisah seharian aku rineyy...papehal, kaki gue dah sakit dah nihh...adoyyy...sape yg nak urutkan nihh?? hmm...sok dah skolahh...ishh, cuti 3 hari nihh agak tak puas laa doee...rase cm sekejap jee...tak sabar nak tunggu cuti 2minggu nihh...mcm mcm plan nak buat !! tak sabar siott...okay laa... TATA ~