BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

29 May 2010

Kau Harus Ada ~

Title yg agak menyedihkan doe sbnrnyee...haihh...si dia lahh nihh tinggalkan aku ! bukan break ehh...actually seminggu dia tade, mulai dripade hari nie laa sehinggelaa ke hari jumaat depan...dia pegi latihan pusat kat Pusat Kecemerlangan Cochrane...pepagi dia dah text aku mengatakan bahawa dia dah nak gerak dah...tapi aku tak reply, sebab still membuta lagi...then, ari ahad depan dia dah gerak ke Kedah sebab ade game softball...ishhh ! susah betollahh gedik tuhh...asyik busy jee dgn bende haram softball dia tuhh...haihh...dah laa taley text..nak memanje lagi laa susahh...huhh...kang cari awek laen kang !! ahahaha...tadelah tadelah...hmm, bosan doe riney...tade sape yg aku nak text ! hmm...lepak dpan lappy jelaa nmpak nyee..nak kuar, smua member member pegy mane tahh menghilang...hmm, disebabkan semalam aku tak post cite kat blog nihh, so, aku nak cite balik laa ape yg terjadi sepanjang hari Jumaat semalam !! tersedar jee dah pukol 1.45pm...adoyy...tak pegy semayang jumaat lagi daa...terok kan kan? pastuh calling calling syamil, tnye die nak gerak PWTC pukol brape...mandi mandi, siap siap...kul 2.45pm aku gerak laa ngan suhaimi...syamil dah gerak dulu dahh..janji nak jumpa kat sana jee..pegy naik LRT...smpai kat PWTC, perghh...ramai betol makhluk Tuhan nihh...beratur laa, sbb nak amek ticket free...dah dapat ticket, aku ngan suhaimi jalan jalan laa kat tempat tuhh...mcm mcm ade...calling calling syamil sbb nak bgtau yg kiteorang ade kat tempat battle of the band...then, die pun datang bersama epin, ira, fatin, ijan, amira, ayu and kembar die...aku pun tatao sgt nama kembar die...heehee...tuh jee kut yg aku ingat...pastuh, terjumpa plak ***** ! hahaha...sempat arr borak jup ngan budak tuhh...hmm, kiteorang tgk laa battle of the band tuhh smpai kul 6.30pm...fuyooo...bolee dikatakan gempak gak laa band band diorang tuhh...lagi dua tahun, maybe PublikDestruktion akan menggegarkan stage tuhh...mwahaha...cite cite besar je kan?? insyaallah, kalau ade rezeki...lepak kat PWTC smpai kul 8.00pm, lepas tuhh kami pun beransur pulang...plan selepas nihh, smua dah sangap nak jamming, sbb terpengaruh dgn battle of the band td tulahh...ahahaha...kul 9.00pm, smpai kat studio...tung tang tung tang...kul 10.30pm abes...balik...perghh penat sial satu hari nihhh...tak henti henti berjalan doee...! hmm...tu jee kut yg aku yg aku bolehh kongsikan...haihh..nak layan lagu jiwang arr jup, bagi mengenangkan nasib aku tanpa ketiadaan awek selama berminggu minggu nihh...ceyywahh ! bhahahah~ CHOW !