BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 May 2010

Kembali Gumbira ~

akhirnyaa...konflik bersama si dia dah settle dahh...aku yg salah...so, semua kembali normal balikk...hmm..pasal kelas?? no comment..! pasal yg budak nak game aku tuhh?? ish ish..kesiann!! haha...okay...cukup cukup...malas nak ingat balik..hmm...arineyy..paper last utk mid year 2010 !! yeeehaaaa...merdekaa utk sementara lahh...! paper agama ! nak kate susah tuhh...tah laa..suam suam kuku kut...balik kul 2.00pm...plan petang nihh, mao pegi cc ngan budak budak 5a1 and 5sc...mao fight counter strike laa katekann...korang tao kee?? nih permainan org besar laa..budak budak tapaya tao laa...hmm..event abis kul 6.30pm...pastuhh, tayar motor aku plak bocor...nihh smua gara gara suhaimi laa nihh..nasib baik diee bertanggungjawab...sbb semua salah die...haha...betol kan motor tuhh jup...then kol 6.45pm balik...smpai umah kul 7.00pm...perghh..penat doee..aku mandi mandi..pastuhh tertido laa plakk smpai kul 8.00pm...sedar sedar jee...rumah riney clear lahh beb...family aku smua tido kat umah nenek aku...warghhh...aku tinggal sorang sorang doee...nak wat pesta lahh mcm nihh...mai laa dtg !! bawak perempuan ramai ramai sikit...bolee kite wat semayang hajat berjemaah...haa..tadi mesti nak pikir laen laa tuhh kann...sengal laa! otak biru !! ahaha...hmm...maybe lepas nihh nak pegy Bukit Ampang kut...nak tgk keindahan alam laa kate kann...esok ! YOUTH10 @ PWTC ! mai laa pegi ramai ramai ! papehall sok aku nak tgk Battle Of The Band 3...mane laa tao tahun akan datang ade peluang utk masok kee kann...hmm...angan angan jelah ! okay laa...BERAMBOS !