BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 May 2010

haihh :'(

banyak betollahh masalahh nak dekat akhir akhir bulan nihh...nihh smua gara gara aku laa nihh yg carik masalahh...adoyyy...dia diam jee selama nihh...tp, semalam dia dahh ckp ape yg dipendamkan selama nihh...yeaa...i tao salah i laa !! semalam aku call, dia dah tido plakk...tak sempat aku nak mintak maaf...then, baru td aku call, dia kata dia tgh beli barang...ishh...dahh laa...malas arr nak citee pepanjang...haa, pasal kejadian yg berlaku kat kelas aku tuhh...semua dak laki and dak perempuan dahh macam musuh daa aku tgk...aku pun tapaham laa...tp, yg aku tak puas hati...smua budak laki taley harap sgt kea??hmm, yeaa...aku tao smua budak laki memang taley harap kann...selama nihh sape yg cat kelas tuhh smua...malas jee nak ungkit...alahh kalo bende kecik kecik nihh...apelaa salahnyee mengalah sikit...kat dalam kelas tuhh smua panas...aku, ayie, elan, kamal hari hari berpanas tao takk...dgn atap kelas kite yg berlopong cmtuhh...merungut tuu adelaa sikit...tp, nak wat cmne kan...redha jelaa...nihh pun malas jugak cite pepanjang...kang bergaduh jugak jup g...kepada Sally and the gang ! aku maafkan korang laa, terutamanyee insan yg bernama Sally...aku cuma terasa sikit jee...tp, aku tak kesahlaa sbnrnye...aku pun dah luahkan ape yg terpendam nihh...aku harap bende nihh kire settle laa ehh...tapaya arr gaduh gaduh pasal bende kecik...kite smua pun dah besar...otak pun dah makin matang...lagipun nihh kan last year...lagi beberapa bulan jee kite satu kelas kann...lepas nihh smua daa busy ngan hal masing masing...hmm...lagi satu hal...aku mcm rase aku dahh kene game arr doe..ohh tidakkk!! cukup smpai disini... CHOW ~