BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 May 2010

Isnin ..

hari nihh, pepagi pegy skolahh cm biasa dgn berambut pendek nihh haaa..haihh...rambut dahh pendek daa doee...senang cite dah jadi rambut budak skolahh daa...tapelaaa...maybe bulan September nnti aku nak botak lahh..ahahaha...tgk arr keadaan cmnee..kalo menginzinkan, biar laa aku botak sorang sorang..tapaya laa nak ajak ajak member...smua mcm tade telur jeee...botak jelahh kann...baru hensem sikit...tapi kalo tak botak hensem bnyak ! heehee..dah dah..ape cite pasal botak lakk nihh...tp, bende nihh aku tak sure laa ouhh nak buat kee takk...masih dlm dilemma lagi...alaa, September lmbat lagi kann...relax relax!! hmm...okay, harinie paper math 1 and 2..nak kate susah tuhh..aku rase kalo study betol betol...confirm bolee jwb doee...soalan smua simple jee..tp, aku sendiri yg wat bende tuh complicated !! haiyaa...ni kes tak study betol betol lahh nihh...tp kan tp kan..aku dgr...ramai dahh budak kelas aku yg lulus addmathh..perghh...cayalahh korang!! dah maju skang kann...tinggal aku jee lagi yg tak maju lagi...actually, result utk addmath aku belom dpt tahu lagi nihh..tuh yg cuak sikit tuhh...harap harap arr lulus...dpt A+ pun jadilaa..hahaha..cite cite besar doee ! paper abes kul 2.00pm..pastuhh balikk, teros pegi Central Market sebab nak angkat baju kelas tuu...design bole tahan laaa...aku tak sempat tgk...sebab diorang kate nak agih agih kan besok lakk...haishhh...koyak baju aku, smua baju kelas aku koyakkan...hahaha...bapak jahat kann! hmm..lepas dahh settle angkat baju tuhh...bagi smua baju kat Fareedah(mak nenek) ! heehee...then, lepak jup kat komersial..makan makan, berasap asap ! pastuhh berambus dripada tempat tuhh...petang...men futsal ! perghh..agak pancit laa ouhh..dah lama tak men kann...hmm...balik dlm kul 7.00pm...smpai umah...mandi mandi...pastuhh teros study biology...fuhhh...cuakk doee biology nihh...tiap tiap exam asyik failed jee doee....aku nak berazam, sok aku nak wat betol betollahh...tuh pun kalo ape yg aku study td smua masokk...kalo takk..memang tido jelahh jawab nyee...hohoho...okay laa...Chow Chin Chow~