BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 May 2010

Dataran Merdeka!!

Yeahhhh!! ahaha..semangat jee kann..hmm..actually ari nihh aku pegy dataran merdeka sebab nak tgk tarian citrawarna ape bende tuh tahh...bunyi program tuhh agak bangang sikit arr..mcm bodo bodo jee kann?? hee...plan ari nihh mao menggedik ngan si dia tuh haa..tp, terpakse cancel sebab hujan laa plakk kol 11.00am tuhh..so, tak dapat laa mao buat pahala ngan si dia ! hehe...aku pun sambong laa tido jup smpai pukul 2.00pm...ahaha...kejap kan kan?? pastuhh raja ajak pegy gegar dataran merdeka tuu...gitu gini, kol 4.00pm baru smua terpacak kat dpn LRT tuhh..hmm, riney terpakse laa jd org awam jup..biasa nya pegi mane mane naik motor kann...haa, tp kali nihh kiteorang nak bertukar angin mao naek LRT lakk..gedik takk?? hmm...yg pegy tadi, aku, suhaimi, epin, raja, syamil, wan...senang cite budak budak PublikDestruktion lahh...smpai kat masjid jamek tuhh...makan makan jup...kol 5.00pm merayau kat dataran tuhh...pastuhhhhhhh...shhhhhhhhh!! rahsie antara band jee nihh...haha...okay, skip laa ehh..dlm kol 6.30pm, band JINbara buat show plak kat ape tah nama tempat tuh..tapi yg pasti berdekatan dgn Dataran tulaa...bapak best siot ! jealous aku tgk drummer diee men ! huhh..bilee agak nyee ekk PublikDestruktion nak wat performance cmtuhh?? angan angan jelahh...! hmm..lepak lepak, temankan beberapa budak PublikDestruktion dating kecuali aku ehh..tuh yg penting...haaa..lepas tuhh kami bercadang nak balikk...pikir pikir jup..kalo balik awal awal pun ade ape kat umahh kan...dah smpai depan LRT daa nihh..bincang bincang jupp, pastuhh kami pun bercadang tamao balik lagi...tp, syamil sorang jee yg nak balikk..die pun beransur pulang..kiteorang lepak lepak jup sebab nak tgk tarian tulahh...heeheehee...kol 10.00pm baru balikk...sesampai nyee di rumahh, makan makan, mandi...pastuhh teros menghadap lappy nihh...plan lepas nihh, aku, epin, suhaimi, wan, raja nak pegy tgk bola lakk...malam nihh final doee...bagi peminat peminat bola sepak..jum arr tgk Inter Milan vs Bayern Munich kat kedai mamak yg berdekatan...function doee!! wahhh!! kol 2.00am nak kuar balik nihh...! hmm...dah laa..aku nak layan FB ngan Myspace laa plakk...tata~

p/s : hahahati gumbira !