BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 July 2010

Masa Berlalu Dengan Pantas Sekali Yea !

Haihh...mmg betollahh masa nihh berlalu dgn pantas ! sekejap jehh dah smpai pertengahan bulan...lagi beberapa minggu jehh nak menjelang bulan August nihh...yeaaahh...semangat merdeka lahh plak kan..tapi, taleyy nak merdeka lahh doe..peperangan belum tammat lagi nihh...peperangan SPM lahh katekan..lagi pun bulan August merupakan bulan puasa bagi seluruh umat Islam di dunia nihh...so, bnyk bnyak kan lahh membuat amalan yeaa...ceywahh...nasehat org plak aku nihh kan...okay okay...cukup cukup...semakin aku cite pasal bende yg akan dilalui, semakin tulahh aku akan terasa bahang SPM...perghh...hipotesis lahh pulak..adoyy..ahaha..hmm...bercerita pasal hari nihh lahh sikit ehh...seperti hari hari sabtu yg lepas, mcm biase lahh hobi aku selain daripada baca buku nihh...haa, nak tau kee hobi aku ape selain dripada baca buku??? haha...baca buku lahh sgt kan...hmm..rineyy aku meluangkan masa bersama si dia lahh ouhh...apa laga kan...semua member member pun tah hilang ke mane tahh...so, aku pun dgn semangat nyee...bangunlahh awal dlm kol 11.30am...then, siap siap semua gitu gini dlm kol 12lebihh aku gerak ke Kepong...kol 12.30pm cmtuhh baru aku smpai kat Kepong tuhh...kali nihh lepak shopping complex jelaa doee...dkt luarr panas gilaa lahh...aku pun tunggulahh awek aku nihh dtg kat tempat yg dijanjikan...riney dia ngada lakk nak jumpa aku naik bas...so, biar jelahh dia naik bas kann...aku nak halang pun dah taleyy dahh...degil degil ! ahaha...haa, memang agak mencanak lahh tunggu pompuan nihh ouhh...mane tak nyee, janji pukol 12.00pm, last last kol 1.15pm baru minah nihh sampai...adoyyy...geram jeaa ouhh! saba jelahh kann...borak borak lahh mcm org dahh 10tahun berpisah kann, sampai dah tade bende lahh nak di bincang kan...last skali aku decide nak tgk movie ngan dia...citee ape punn tak tau lahh kann...tp, yg penting tak bosan...haa, beli tiket cite 'Mantra' ... cite hantu dohh..perghh, tak seram langsung! ahaha...tapi bolehh lahh tahan cite tuhh...ade arr gak scene scene yg adventure ! heehee...tapi , cite tuhh agak pendek lahh ouhh..mane tak nyee...movie start kol 5.45pm pastuh kol 7.00pm dahh abes..rase mcm sekejapp jehh..tak puas tak puas!! ahaha...okayy, dlm kol 7lebihh cmtuhh aku pun balik dan si dia pun balik dgn menaiki bas...haihh...kesian plakk aku tgk! tapi nak wat cmne...dia yg pilih utk naik bas kann..nasebb arhh! gagagaga! then, aku smpai Cheras dlm kol 8.00pm...fuhh, penat ar gakk...relax relax jap, tgk tv, text bersama si dia, baring baring sehinggalahh aku dahh bosan tahap cibai, aku pun update lahh ini blog..agak lama tak update kann?? hmm..busy doe plus malas nak type ! hehehe...haaa, goodnews! aku tak dapat PLKN siall..perghh...bestnyaa...takdee arr jadi askar pencen 3 bulan ! ahaha...bagi member member lelaki yg terpilih tuhh, abes botak arr rambut korang dohh..aku hanya mampu tergelakk sahaja okayy~CHOW !