BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 July 2010

i'm yours !

Sony Ericsson G900

Warghh.. i'm yours ! ahaha..akhirnyee aku dpt gak hp nihh sepenuhnyee...dah tade dahh pakai hp lopek lopek nihh hahh...skang stock 3G jelahh..mwahaha...bg awek awek kat lua tuhh yg nak men 3G ngan aku...mai lahh...! dialu alukan lagi! hmm, aku masih tak pakar sgt nak gunekan hp nihh lagi...sebab specifications die lain dripada hp sony yg aku penah ade..pening kepalee betollahh! tp, aku cuak hp nihh rosak lahh kalau ade kat tangan aku ouhh..haishh..aku nihh dahlaa seorang yg cuai...masok kali nihh...dah 4 kali dahh aku tukar phone ! haihh...harap harap arr fon sony nihh tak mcm fon aku yg lepas lepas tuhh..aku akan jaga die sepenuhh jiwa dan raga aku...ahaha..ceywahhh...okaylaaa! adioss bebeh...!