BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 July 2010

Semua Account Akan Ditutup !

Haaa?? betolkee semua account akan ditutup nihh?? hmm..aku tahu, mesti korang tertanya tanya kan?? dan buat masa sekarang nihh aku dahh tutup dahh sepenuhnyee account Facebook dan Myspace...and, blog nihh merupakan account terakhir yg akan ditutup...hmm...tertanya tanya kenapa semua account aku ditutup?? usah gusarr...tak kacau mak bapak kau berak pun lahh...! ahaha...sekarang, aku mesti kene study study study...dah takde maksud main main dahh dlm hidup aku nihh..aku betol betol dah ketinggalan jauh...SPM sudah semakin hampir ! insyaallah, semua account account ini akan dibuka semula setelah tamatnya SPM nnti...haha...kata kata akhir daripada aku, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan, Selamat Hari Raya, dan yang paling penting Selamat Berperang utk SPM nnti yeaa geng! okay, Assalamualaikum!