BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

03 December 2010

Saya, Sekolah, dan SPM :')

Hahaha..SEDIKIT jehh aku nak bagi mukadimah kat sini..disebabkan aku mempunyai masa yang terluang nihh dan tatau nak buad ape, so aku nak mencarut jap kat blog nihh...warghhhh...lame siaaa tak update blog nihh...dekat 4 bulan daa ouhh..bapakk diee laaa...kah kah kah...rinduu nyee kat fb, ym, blog nih..rase mcm nak cium cium jee kalau tiga bende nihh jadi manusia...yelaa, selama nihh asyik bercomolot dgn buku jee...ahaha...whopsss..cukup cukup!..nnti kontroversi mcm kes 'Dia pilih KLCC doee' .. haaahaaa..tau tak ape kes tuhh?? kalau tatau memang sah korang nihh manusia bwh tempurung laaa...study study gakk, tapi isu semasa kena amik port jugak doee kawan..haha..beberapa hari lepas, ura ura mngatakan isu pasal paper spm bagi bahasa malaysia kene diulang semula disebabkan kebocoran maklumat...tapi, tahh laaa..berita ckp tak jadi plakk...adoyyy...jangan wat hal doee..aku tgh semangat nak merdeka nihh..mcm mcm nakk buat doee! jeng jeng jeng..buad apee?? haaa..nak tahu?? ikutilahh perkembangan blog nihh yee nanti...fyi, blog nihh, fb, dan yg sewaktu dgnnyee mungkin akan beroperasi semula pada minggu hadapan kott..lagipun aku ade 2 subject lagi yg masih tergendala, chemistry yg membunuh dan biology yg mengancam ! haa..ape cerr laa kan stakat nihh...aku tak bolee bagi harapan pape kat result spm nihh...sebab aku dah buad ape yg aku nak buad...tahan mata smpai kol 3pagi semata mata studyy smua, segala usaha aku dahh buad seperti stop lepak-ing, stop jamming, stop smoking/shisha-ing, stop fucking ! warghh! tadelahh...fucking tuhh saje jee tmbahh..ecececehh..katakan tidak kepada gejala sosial dohh..ade kene mengena keaa?? mwahaha..aduhh, dah start ngarot dahh aku nihh...ini laa kes lama tak update blog punyee pasai..mcm mcm nak share kan...cukup laa smpai sini...ahaha..tadi kate SEDIKIT jee kann...sorry laa derr...terasa seronok pula bilaa menaip dan berkongsi cerita! ye arrr asyikk berpecah otak jeee, menghafal maklumat, sekali sekala apa salah nyee kite berkongsi maklumat yg tidak berfaedahh kann! haa...kata kata akhirr, lek luu...sap kok luu!! ahaha...translation nyee adalah relax dulu...isap rokok dulu !! haha..jgn fikir yg bukan bukan yea pasal kata kata tuhh...dulu, dulu punyee cite laa kann..anggap jehh propaganda atau hiburan semata mata sebelum aku mengakhiri mukadimahh nihh...heeh! CHIOW ~



p/s : bawah nihh merupakan masa bagi aku utk menamatkan zaman persekolahan...banyak doee nak share pasal pengalaman menjadi senior di sekolah ni! haha..rindu gila waktu waktu mcm tuhh...rasa mcm nak ulang balikk jehh..tapi, kalau difikirkan semula...tak nak lahh...nnti kene ulang SPM balikk !! ahaha...muktamad, katakan TAK NAK utk mengulangi masa silam ! noktah dan tanda seru okayy :)