BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

09 December 2010

Okayy, Saya Sudah Merdeka !

haaa?? merdeka?? yelaaaa...aku dah bebas sebagai tawanan SPM...perghh peritt betoll laa masa jadi tawanan tuhh..ahaha..tapi papehal smua bende tuhh dah lepas...tinggal nak tunggu result jee nihh..agak cuak ouhh...takot tak dapat yg terboeekk jee..hmm...actually, dari semalam aku dah merdeka dahh...tapi tak sempat pulak nak update blog nihh...al maklum laaa, baru lepas SPM kan...bnyak aktiviti yg dilakukan...semalam punyee event jee dah smpai kol 5pagi...warghh..rineyy punyaaa event tak tau laaa smpai kol brape lakk kann..ahaha...tapi maybe event ari nihh kene balik awal kot...esok mau konvoi pegy sungai dohh...event besaa punyee..haaa, dah cite pasal semalam nihh, aku nk share sket laaa ape yg terjadi kat aku smalam...huhh..agak terok jugakk laaa...terok bermandi cream+telur+glitter+spray+++mcm mcm lagi laa..mane tak nye, tau arr lepas abess SPM...kt dalam skolahh gak men bende haram tuhh..ahaha...masuk airr dohh dak 5SC nihh kecuali akuu laaa~ahaksss! yg paling tak bolehh blahh nyee, ade sorang budak nihh sanggup kuar awal dri dewan semata mata takut kene telur! ahaha..tadee kotee betoii..kah kah kah...tapi, aku smalam tak puas hati betollaa ngan dak dak pompuan nihh..ishh..pandai yeaa wat plan senyap senyap beli peralatan perang smua...terokk...tau takk aku basuhh rambut smpai 5 kali and mandi smpai berjam jam sebab nak hilang kan bau telor+cream+glitter yg korang baling tuhh..huhhh..abess shampoo and sabun katt umah aku nihh..sape nakk ganti rugi skang?? hahh, tau pun cuakk...heehee...tp, pikir kawan jee kann..kalau tak dahh putus kawan dahh..ahaha..tadelahh...aku tau smua tuhh kenangan kite ouh..mesti lepas nihh dak dak 5SC dahh besarr siott, dahh up plakk tuhh...dah ade janggut, dah ade misai, dah ade tuttttt...mwahaha..mcm selama nihh tade plakk...haaa, nnti 10 tahun akan dtg kite buat reunion yeaa kawan kawan...mesti banyak perubahan korang...tahh tahh ade yg beranak pinak dahh ouhh...haha...tak dpt bayang kan kalau korang dah jadi bapak and mak org...hahaha...papehal, aku nak kawen lambat dripada korang...hahaha...tapi, memang best laaa semalam...video pasal semalam pun adee, tapi belum upload lagii laa...sok sok jelaa...haaa...malam pulakk, event paling best and seperti yg dirancang, kacau budak account...ahaha..kesian mereka mereka yg tgh study smalam...skolahh lagi kee doee?? mwahaha...pape pun aku doakan korang yg terboekk laa ehh..aku tau skang kol 12lebih nihh, korang tgh memerah otak kann jwab paper 1 !! gudluckk gakk utk publikan members yg tgh berjuang skang, epin, iwan, raja, syamil...buad arr leklokk yee budak skolahh...abang skang dahh jadi brader braderr dahh..ahaha..nnti dahh berjaya, bolehh bukak bank sndiri! nnti aku boss korang okayy...ahahaha...okay laa okay laa..malam nihh kite release tension ! kite pegy clubbing !! hahaha..tp, malang nyee tak cukup umur lagi laa derr...haha..okay laa, penat laaa pulokk mengarut nihhh...aku stop kat sini dulu laa..nak gerakk skolahh japp, mau anta buku tekss..haaa, ingat nk buad bbq jee buku buku nihh, tapi lupe plak hak kerajaan dohh! okayy, BLAH