BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

13 December 2010

Warghh, Busy Busy !

hahaha..baru lepas SPM jehh dah macam macam bende aku buad..aiyooo..gilee betol..terlalu bnyak sgt event smpai nak on fb and nak update blog pun susahh..berhabukk laa jugak lappy nihh...haa...ape cerr terbaruu?? tertanya tanya?? ahaha..adoyy, terlampau bnyak lahh cer terbaruu..dan yg paling penting, terlampau bnyak jugaklahh duit akuu yg terbang...adoyyy..payahh laaa derr..duit gua tujuh keturunan tuhh pun dah nak dekat habis..ahaha..takdelahh, mane tak nyee kan, asyikk merayau jehh, duit yg bnyakk pun bolehh habiss..nihh pun tunggu masa cari kerjaa jehh..huhh..malas sial nk bekerja nihh..nnti takde masa dahh nak merayap and nak melepak ouhh...yg memember aku punn dahh sebokk mau carikk keje...nak carikk duit katenyee...bialahh mereka...aku rase maybe dalam minggu depan aku carikk keje kott..haishh, kalau lahh parents aku hartawan berjaya, memang harapan arr aku nak susah payah bekerja nihh..menyusahkann..huhh...cukuplahh tuhh pendahuluan utk kali nihh okayy..

now, kite masuk kee isi isi nyee pulakk..ahaha..macam karangan lah pulokk..rindu dohh nak wat karangan...ghahaha..okay okayy, serious skett..jangan gelakk..SAKAI, kalau bolehh jgn bernafas ! :) hmm...betollahh kate org org yang dahh abes skolahh...mase waktu waktu persekolahan lahh best sebenarnye..aku bolehh buktikan smua tuhh betol...okay, first...tgk laa memember aku skg, sorang dahh sebok ngan moto diee, sorang lagi dah berhijrah kee shah alam, sorang lagi selalu taley kuarr rumah dgn alasan alasan tertentu...takpelahh aku faham..tinggal dua org je lagi...itu pun kalau lepak, memang mengasai habis lahh...naseb baikk member dua org tu bolehh wat tergelakk gak kann..kalau dulu, sebok mcm mane pun dgn hal masing masing, tetap gak jumpe kat skolahh...lepak satu table ramai ramai time rehat..nihh skang, nak lepak satu table pun dahh susahh...kene buad appointment awal awal dlu baru lepak...kalau tak memang harapan lahh kann..kekadang sedih laa pulakk hati nihh..nak jehh aku ulang time aku form 4 dlu...time aku mule nak rapat ngan budak budak nihh..memang saat paling best laa kan...balik skolah, kekadang lepak umah aku men gitar ramai ramai, gelak ketawa, serong sesama! ahahaha..kalau ingat balik, memang bolehh wat tergelakk ouhh..tapi skang smua dahh berubahh ouhh..yela masing masing smua dah up kann..awek jgn citelaa..smua dahh ade..cume sorang member aku jee nihh tade awekk lagi..tak pelahh, maybe die tak jumpe lagi yg betol betol perfect utk die kan..hahh, dahhlaa tuhh...tutup cite pasal memember laa ouhh...kang menangis pulakk aku nihh..aku dahlaa sensitive! cehh..bajet mcm pompuan lakk kann..gua nihh luaa ganas, tapi dalam hati ada bunga woo..mwahahah~

haa, di isi yg kedua nihh aku cuma nak ringkas kan sikit laa pasal ape yg aku buat selama beberapa hari lepas nihh kann..kate busy sgt tadi...mesti korang nak tahu ape yg aku busy sgt tuhh kan kan..act, masa hari jumaat lepas aku pegy mandi sungai ngan memember..agak ramai lahh jugak yg turun padang menjayakan majlis tersebut..best best best..konvoi reramai naek moto..berbelas belas moto gak laa pegy...sorry laa, aku tak sempat nak kire berapa moto yg pegy..aku pegy sungai pun sebab nk mandi, bukan nak kire mengire moto nihh kan...hmm..okayy, smpai sane mandi manda then ade beberapa incident yg berlaku...malehh arr nk cite...sebab smua blog memember aku dah cite incident incident tuhh..so, kalau nak tahu dgn lebih lanjut, usha jelaa mane mane link yg korang suka kat belah kanan tuhh yeahh...hari sabtu plakk, tak de pegy memane punn...cuma lelepak kat kedai mamak jehh ngan memember...balik mcm biasalahh...pepagi buta baru nakk balikk...standard budakk baru abes spm laa kan..ahahaha..then, kite terus ke hari ahad..event besar utk hari tuhh adelahh pegy jomheboh...gerak jomheboh dlm kol 8pm...so, dpt tgk konsert pun dkt blkang blkang jehh..takpelahh, janji dpt tgk ritee?? hahh, yang aku tk puas hatinyee, aku sorang jehh tade awekk...naseb baiklahh iwan tak bwak awek die..kalau tak, menangis lahh aku layan diri sorang sorang ! huhh..dua org bawak awek masing masing...yg lagi sorang jual minyakk!! ahahah..adoyyy, saket kepalee betollahh...aku ngan iwan terpakselahh jadi gay jap..eeyeerrkkk...fuck you lahh..aku benci gay ! mcm haram..btw, aku ngn iwan masih normal lagi okayy...kami bukan gay ! itu yang penting..hmm..time nakk balik tuhh, naik tren bukan men ramai lagi kn manusia nihh..saba jee laa naik kenderaan awam..haaa..smpai cheras, lepak jap kat kedai mamak sbb nak pekena roti canai then pukol 2lebihh baru lahh blikk...keesokan harinyaa, hari isnin laa tuhh kann...haa, plann cume sikit jehh kott...pepagi hanta buku teks kat skolahh jap...perghh sebakk hati nihh nak tgglkan skolahh tuhh..tapi takpelahh, nak wat mcm mane kann..yg datang pasti akan berlalu...ceywahh..ahaha...okay, lepas balik dripada skolahh..lepak komersial jap with epin and iwan...then epin ajak pegy carik keje kat mid valley...aku pun pegylaa ngan diee..lepas penat berlegar legar katt mid tuhh, kami pun pulangg..hmm, smpai umah aku punn teross tido smpai maghrib..pastuhh, bangun lelepak jap tgk tv thenn aku pun kemas laa bilik aku yg dah bertahun tahun tak berkemas tuhh..perghh, segala galanya ada kat bilik aku nihh rupanya ouhh...harta karun jehh tade lagi..ahaha..agak penat gak laa mengemas ni rupenyekan..segala buku buku skolahh aku dahh buang dahh..cuma ade beberapa lagi jehh buku skolahh yg aku simpan atas dasar simpati nak buang buku tersebut...ahaha..bolehh plak kan mcm tuhh...bhahaha..abes kemas dlm kol 10lebihh pastuhh teros mengadap lappy nihh...biaselahh, org tghh rindu laa katekann...heehee..

okaylahh, penat pulaa aku menaip pepanjang...aku nihh dahh laa pantang kalau update blog...mesti nak citee jehh...kesian jari jemari aku sudah penat...aiyooo...baiklahh kawan...saya mengundurkan diri dulu okeyy..nnti gua update cite baru lagi ! lagipun, utk pengetahuan semua, aku tgh siapkan video sempena malam jalinan mesra nihh..lagi beberapa hari aku launch kan video tuhh yeaa...chiow bebehh~ :)