BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 January 2011

ByeBye Kenny Rogers Roasters!

*Menular sebentar bersama teddybear ! hahaha...jgn tiru aksi diatas, nnti manager mengamuk baru tahuu!

Hahaha..ehh, apee nihh tetibee gelakk?? gilaa kee?? hmm..aku pulakk yg gilaa?? a'ahhh..memang aku tengah gilaa skg..tengah gilaa mencari duit utk mengejar kemahuan aku bg tahun 2011 nihh..sebelum bulan Jun, aku kene berhenti kerja and nak bangun lambat, nak lelepak smpai lebam, nak tido lewat sebab aku dahh malas dahh nakk kerjaa lagi..bagilaa masa utk aku berehat yee..and, setelah dihitung hitung kann...kalau lepas jee aku beli ape yg aku nakk thenn aku nakk kerja lagi seminggu dua utk tampung hidup aku bagi melepaskan diri time menganggur nnti..tadelaa, harap kann duit mak bapak jehh kann..and for sure, aku kene berjimat cermat laa..so, ape kate kitee masuk ke tajuk forum perdana aku pada hari ini sebelum mood aku hilang utk buad karangan pepanjang nihh..hookayy, actually aku dahh tinggal kan tempat kerja lama aku iaitu Kenny Rogers and sekarang aku dah tiga hari kerja kat tempat baruu yg bolehh dikatakan masyukk jugakk kott..sorry laa memember Kenny Rogers..aku terpaksee tinggalkan tempat tuhh sebab aku perlu maju kehadapan utk cari duit yg lebihh banyakk...aku tak bolehh laa hidupp kalau gaji setakat 6,7 rat nihh..memang dua tiga bulan baru aku dapat ape yg aku nakk ouhh...yang paling sedihhnyaa, aku tak sempat nak ucapkan selamat tinggal kepada kengkawan kat sane..hahaha..yelaa, mane taknyee..lepas jehh dpt gaji, and keesokan harinyaa aku terus berhenti kerjaa dan start kerje katt tempat baru..heeheehee..sorry laa geng, aku kene cepat masuk kerja kat tempat baru tuhh, kalau tak memang full arr kann..tapi, mesti manager kat Kenny Rogers tuhh bengang dgn aku ouhh..hahahaha..misscall smpai 7 kali doee..rindu nak suruh aku masukk kejee laa tuhh kann..biaselaa, pekerja cemerlang macam aku susah nak dapat tau..hahahaha..cemerlang laa sgt yehh...hmm, so..kepada budak budak Kenny Rogers, kalau nak lepak tuhh, roger roger laa yehh..aku tau ritu korang ade ajak aku lepak, tapi aku btol btol taley dtg sebab aku takde transport time tuhh..tapi next timee pun bolee kann...alaa, tak lari gunung dikejarr laa brokk! ahahaha..kepada Mohd Fazli (salah seorang pekerja Kenny Rogers yg telah dijumpai) , kirim salam kat smua pekerja pekerja Kenny Rogers yehh..tapi, dgn manager kau jangan laa katee pape ouhh sebab aku bg alasan kat manager yg aku dah sambung belaja and aku kene cepat masuk college . hahaha..aku tau mungkin kau akan selongkar blog aku nihh..internet kat umah 24jam berfungsi katanyaa...ghahaha..haa, kerjaa kat tempat baru?? hmm, so far so good..tapi sometimes aku tak suka sgt laa dgn pekerja pekerja kat situ..bosan dohh...serious nk mampus...nakk beborak pun tak sekepalee...kekadang jehh okayy...manager kat tempat baru gentle mcm nak kene penyepak saiz 12 jee ouhh..bajet dan sombong nak mampus..aku rase die mampus lagi bagus kott..arghhh, tapi aku peduli ape..kerja tetap diteruskan...kerja untuk duit ! papepun, memang Kenny Rogers jugakk laa tempat yg paling bestt pernah aku kerja..niat dihati nak keje Kenny Rogers balikk time dah masyukk nanti...tapi aku tau, tak sempat aku nak jejak entrance Kenny Rogers tuhh, manager dah standby parang dahh utk aku..hahaha..okay laa geng, cukup laa suratan aku setakat disini..ceywahhh..kalau takk, aku nak type lagi panjang...tapi, malas laa..tade mood ouhh..bye bye dan selamat bekerja utk menyara kehidupan anda !