BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 January 2011

Huhh, Cuti Lagi !

hmm..aku ingat kan seminggu nihh aku cuma cuti sehari jehh..tapi, adoyy dua hari laa pulakk..huhh..memang lagi short laa gaji aku..aku tak faham betollahh...dah tau org dah penuh apa laga, pindah pindah kan laa pekerja kat cawangan cawangan lain ouhh..huhh, tengokk! aku yg jadi mangse keadaan ouhh..fucker betol..sabarr jelaaa kann...naseb baik aku bukan bos...takpe takpe..semalam cuti..then, hari nihh pun cuti..esok maybe gaji...yayyy..heeheehee..tak saba tak sabaa..hahaha..hmm so, disebabkan aku cuti hari nihh..tak bnyak sgt activiti yg aku buad, cume service moto, basuh moto bagi kilat, upgrade moto jadi kapal terbang..haa, yg tuhh tipu laa kann..hahaha..pape punn, akhirnyee moto aku dahh kembali normal...tiada bunyi bunyi yg mencurigakan mcm motor motor lama...heehee...lepas nihh bolehh racee laa...ahahaha..tadelaaa..ape race race nihh..bahaya tahu takk..fuck mat rempett..marilaa kita laungkan bersama sama..fuck mat rempeetttt...reemppp reemmmpp..haaa..good dog good dog!! hahaha..tapi yg paling tak bolehh blahh nyee..malam semalam laa ouhh..balik dripada lepak...aku, suhaimi, epin kene tahan..biasalahh, pakcekk polis dah takde keje kann..sibuk nak lepak ngan kiteorang pulakk ouhh..die tak tau kee brader brader yg die tahan tuhh smua perfect dari segi tatasusila, akademik, fizikal, rohani dan jasmani apetah lagi setakat lesen lesen motor nihh?? haddooyyyy..apee kee heeyyy nyeee nihh?? tolong laa faham..kalau tahan kami nihh pun, buang masa jehh..hmm, kiteorang ingatkan, kiteorang langgar traffic light, tapi aku pandang belakang balik, mane ade LANGGAR traffic light tuhh ouhh...tetap tegakk jehh di bahuu jalan tersebut..hahaha..*ayat skema sikit*..haa, nak kate langgar lampu merah, lagi laa takdee..aku perasan lagi masa aku lalu simpang tuhh still lampu hijau berkelip lagi...kuning pun belum..tup tup jehh ade pakcekk poliss follow kiteorang mcm penjenayah dripada belakang then suruh kiteorang benti..haiyaa..dah memalam nak tido punn suruh ajak lepak lagi..penat laa layan kau nihh tahuu..haihh..hmm, so kiteorang pun benti laa kat tepi jalan tuhh..mcm biasa..mintak i/c, lesen, road tax segala bagai pastuh diorang agak frust sebab tak dapat carik point utk saman kiteorang...last last suruh masuk polis laa pulaa...haddoyyy..nak ajak lepak pun, jgn laa lepak tepi jalan ouhh..banyak cerita pulakk pakcek poliss nihh..dah mcm penjenayah tak bersalah dahh kiteorang nihh tau takk..hahaha..lagipun aku tak nak laa masuk akademi polis..nnti kene nyanyi lagu, 'Roda Roda Kuala Lumpur' . hahaha..lepas dieorang dahh record kann ape ape yg patot, kiteorang punn dibenarkan pulang ke rumah masing masing...haihhh..buang masa aku jee tau takk...kalau dieorang tak tahan tadi, aku dah lama dahh terbaring kat umahh..hmm..okayy laa...itulaa antara cerita aku tentang polis yang tak profesional sgt di Malaysia nihh..aku bukan kutuk polis kat Malaysia nihh tak bagus kee ape..bagus tuhh memang arr bagus..tapi, kalau nak tahan org pun, takpayah laa bukak cerita mengarut ngarut, sampai kene nyanyi lagu laa..kene berlakon laa..makk diee pun segan nak buad bende bende mengarut kat tepi jalan tuhh sebab makkk die tak bersalah, wat pee nak buad kann..bongokkss! okayy okayy, kata kata akhir, berhati hati di jalan raya, ingatlahh orang yang tersayang yehh..babai :D