BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 January 2011

Urghh, Demam Melanda!

Hmm..aku menyampahh betollahh kalau aku dilanda demam nihh..tgkk, dahh bnyak aktiviti yg aku terlepas..lepak, lepak, lepak..haihh..tapi apekan daya..aku tau nihh ujian dan dugaan dripada Allah kan..haa, semalam dahlaa aku keje 3 jam jehh..takk larat gilee ouhh..naseb baik manager bagi balikk..kalau tak, memang tak terdaya laa aku nak buad keje keje tuhh...dahlaa tgn smua lenguhh..tp tp tp, gaji dahh kurang dahh..haiyaa..mcm mane laa aku nak cover balik nihh..huhh..semalam balik daripada keje dlm kol 8pm cmtuhh, terus beli panadol and on the way nak balik tuhh mcm mamai mamai jehh bawak motor..naseb baik takde pape yg jadi ouhh..smpai umahh, memandi, makan ubat smua, then terus tidoo smpai laa keesokan hari nyaa..haa, naseb baik hari nihh demam dahh okay sikit dahh walaupun badan rase saket saket sikit, tapi aku tetap lawan gak badan nihh..kang kalau dimanja kan badan nihh..jadi makin melarat pulakk ouhh demam nihh..hmm, aku nihh dahh laa jeniss yang susah dapat demam..kalau sekali dapat demam tuhh memang terus tak larat nakk bangun ouhh...paling komannn pun aku demam dalam setahun dua kali jelahh..mcm tahun lepas aku ingat lagi, aku kene demam kat skolahh..seharian aku tidurr jehh dlm kelas..cikgu masuk punn aku buad bodoo jehh..hahaha..tapi tahun nihh aku kene demam kat tempat kerja pulaa..adoyy..aku tak sure laa punca utama aku demam nihh..nak kate aku asyikk kene hujan jehh, haa, memang punn ouhh..nak kate aku penat bekerja, mungkin jugakk...arghhh..tak kesahh laa smuaa tuhh..janji demam aku dah 90% sembuh..alhamdullilah..so, itu jelahh yg aku nak share utk hari nihh..kepada org diluar sane, ade pesanan penaja sikit..jagalahh kesihatan badan anda smua kerana cuaca sekarang tidak menentu okayy..byebye :)