BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 January 2011

Hmm..bilee aku nak kaya..

Haihh, kalau dihitung hitungkan gaji aku bulan nihh cmpur dengan setengah bulan, bulan Disember 2010 aku bekerja, mcm tak cukup jee doee..hmm, payah laa macam nihh nak capai target aku..adoyyy..memang mencanak laa nak dpt barang barang yang aku impikan ouhh..tapelahh, aku hanya mampu bersabar jee laa...aku tahuu rezeki ade kat mane mane jee kann..maybe, kalau kerje yg aku kerje skg nihh gaji still ciput...nampaknyaa aku terpakse cari keje lain laa ouhh..nak buad cmne kann...takkan laa nak keje buta buta jehh kot..aku pun keje sebab nak beli barang yg aku target, bukan kerja utk suka suka..hmm, kalau aku nihh anak orang kaya...lepak kat rumah jee kann..tau tau jehh duit masukk..warghhh, alangkah indah nyee duniaa nihh..hahaha...tapi, walau mcm mane pun, aku tetap bersyukurr dgn ape yg aku adee skg..alhamdullilah..haaa, sedar tak sedar..dah berbulan bulan aku tak kuarr dgn memember ouhh..dgn awekk jgn citee laa..dahh dekat sebulan dah tak meet..adoyyy..mcm nihh laa gaya hidup aku seharian, memang bolehh mati woo..asyik kerja kerja kerja..kekadang aku terfikir gak, tak sabar doee nak sambung belaja balik..nak jumpa kawan baru, buad hidup baru dekat tempat baru...lepak lepak..gelak gelakk..haa, belaja jgn lupaa..heehee..tapi, itu nntilaa kann..maybe dalam bulan Jun atau July kott sambung belaja balikk..harap harap laa aku dpt sambung belaja kat tempat yg best..baru semangat sikit ouhh..hehehe..tapi aku yakin, semangat belaja aku cuma bertahan beberapa minggu jehh..lepas tuhh mesti dahh bosan balik ouhh..hahaha..by the way, lamee dahh aku tak lepak malam malam ngn memember sekolah especially, suhaimi, epin, wan, raja...syamil hari hari aku lepak kat tempat keje ngan die..dah bosan dahh aku tgk muke die hari hari..rasa mcm nak bann je mukee die..hahaha..okaylaa...cukuplaa borak borak kosong untuk hari nihh yeahh..esok lusa kitee beborak berak lagi k..choww chinn choww~ :)

p/s : aku sedih, marah, bengang, takde mood and stress sgt sgt sbb terpaksa beri green light dekat dia walaupun berat hati nihh bagi..haihh..