BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 February 2011

Gahai :)

Ohoyyy, lame sudahh tidak meng-update ini blog ouhh...internet kat umaa mcm sial laa derr..lanciau betoll..dah dekat 4 hari takdapat nak online..nasib baikk dapat pegy c.c japp dgn emi, raja and epin..so, sambil menyelam minum air laa yehh, dahh alang alang pegy c.c, update laa kejapp blog nihh..haa, ape cerr gamba kat atas tuh?? actually itu laa motor aku masa dirawat siang tadi...wuahahaha..sedihhnyaa, meraung raung kesakitan die...aku hanyaa mampu tolong tengokk jelaa nmpaknyaa..hehehe..dan sekarang nihh, die dahh hensem woooo..kah kah kah..sebenarnyaa aku ingat nak plan merawat moto aku nihh dalam bulan March mcm tuhh...tapi, disebabkan tadi aku tak pegy keje sebab terlambat bangun, so aku plan laa dgn suhaimi untuk pergi menghantar motor aku kee hospital besi..sampai jehh dekat sentul...fuyooo, bnyakk nyaa hospital hospital besi..tinggal nak survey harga jee hospital mane yg kos rawatannya rendahh..akhirnyaa, dapat pun hospital yang diingini..hehehe..nasib baik harga murahh..now, motor aku dahh buad pembedahan plastik..mcm dulu sebelum accident tau rupaa diee..hehehe..i likeeee! :) okayla okaylaa..malas laa nak update pepajang..tak semangat ouhh nak update kat c.c nihh...takdee privacy langsungg tahuu..huhhh..bilee laa internet kat umahh aku nihh nakk okayy yehh..adoyy, lepas satu, satu masalahh aku skg nihh..haaa, lagi satu sebelum aku terlupa, kepada calon calon SPM 2010, tadi aku dapat infomation daripada Sally, diee kate result SPM 2010, kuar dalam 23 March 2011..fuhhh, lagi sebulann jee nihh..takott laa pulokkk..papehal sok aku nakk keje...hahaha, takpasal pasal tadi lambat bangun pegy keje..mampuss laa aku sokk kene marah dgn manager nihh sebab buad cuti sendiri sesuka hati..mwahaha..ape yang mampu aku buad hanyelah pekak kan telinga, teruskan kerja..baikk yee anak anak hari nihh..slogan utk kite gunakan esokk apee dieee??? "pekak kan telinga, teruskan kerja" . yayyy, pannnnndaaaai budak budak zaman skg nihh..goodd..alright laa geng, member sudah memanggil manggil suruh layan game nihh..babi..ehh silapp type pulakk..babai :DD