BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

01 March 2011

Wahai Bloggie Bloggie sekalian

hm, aduh . leceh betol la internet kt umah ni tak elok elok lg..tepakse la aku update blog gune hp . pelik kan update gune hp? tapi nk buad cmne kn. ini jeh yg aku mampu..nanti nanti la aku settle kn pasal internet ni . naseb baik ade wifi kt tempat keje nie, kalau tak memang bersawang la blog ni kn..okay, secara rasminya ini post yg pertama dlm bln march..haa, sekejap jeh melalui bulan february kn . mcm tak rase jeh . yela, skg ni life aku cume blik keje, pegy keje jeh..pastu tido dan keesokan harinya kerja, kerja dan terus kerja .hm, aku ingat nk benti keje dah, tapi fkir fikir blik, kalau aku benti keje, sape nk bg aku duit kan . so, aku dah fikir masak masak yg aku nk keje smpai bln jun kot . insyaallah kalau dipanjangkan umur..buad mase skg ni aku bnyk nk pakai duit sbb moto aku kekadang buad hal pula..huh, aku dah tatau dah nk buad ape lg dgn moto aku tu..dah beratos duit aku terbang sbb ko wahai motor..tapi kau dah tak mcm dlu dah kan . argh, lantak la nak jd ape dgn ko motor..aku dah fed up dah asyik melayang je duit nie..aku nk kumpul beli hp bru pun susah..mcm tau tau jeh moto ni yg skg aku tgh berduit kn..hmm, asal kn kau boleh jalan dan boleh bwk aku pegy kerje cukuplah ouh..hm, pasal kerja pulak? so far so good . aku dah dapat biase kn diri dah..memember pun smua okay jeh . hm, okayla geng . susahlah update blog guna hp ni. bye kawan . ;)