BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

15 February 2011

Hari Pertama .

Okayy, aku update sikit jehh utk hari nihh memandangkan sekarang dah jam 3.27am hari Selasa waktu Malaysia..tadi ingat on lappy just nak update blog jehh, tapi terleka pulakk dgn facebook ouhh..adoyyy..hmm, hari nihh merupakan hari pertama aku masok kerja walaupun luka di kaki and tgn nihh baru 60% pulihh, tapi ape kan daya...aku mesti bekerja utk carik duit bg membiayai kos rawatan motor aku..kan aku dahh kata hari tuhh..tak faham faham lagi kehh?? and for budaks budaks Seri Bintang Selatan, sorry laa sebab tak dapat nak hangout dgn korang ouhh..lain kali laa ehh..takpasal pasal aku kene sound free td..alahh, aku dahh biasa dahh..hmm..berbalik kepada tajuk 'hari pertama' aku pada hari nihh laa ehh..hari isnin tauu yg aku nak story..belum masuk hari selasa lagi . surat khabar belum cetak lagi laa derr..hehehe..ehh, okay stop mengarut..straight to the point..haa, bangun dlm kol 11.30am then terus mandi..hari nihh bangun awal sikit sbb naik tren kann..so, sebelum aku kene tinggal, baik aku cepat..kekadang LRT nihh punn dahh sama taraf macam KTM dahh ouhh..bukan men lambat lagi nak tunggu..hmm, siap siap, then kol 12.30pm aku pun berjalan kaki ke station..urghhh, panasnyaa..kali nihh nasib baik LRT dahh di naik taraf sikit..tak smpai beberapa minit aku menunggu, akhirnya smpai jugakk..yayyy..masuk masuk jehh tren, wahhh..sejuknyaa..rasa mcm taknak bangun jehh daripada seat tren tuhh..ting tang tung, station plaza rakyat..ouhh, bukan kat situu tempat keje aku..jauh lagi..hehehe..then smpai jehh kat station yg ingin dituju, aku pun menapak laa sikit dgn keadaan panas tuhh..fuhh, sedihnyaa hati tgk moto moto yg parking dkt tepi tepi jalan tuhh..huhhh, sabar hafiz..esok motor kau akan kua dripada wad kecemasan besi..hehehehe..tak sabarnyaa..tapi, aku still fobia lagi laa derr nak bawak moto..tunggu laa seminggu dua lagi..baru aku ade keyakinan nak nak menunggang diatas highwayy..haa, menapak punya menapak, smpai jugakkk akhirnyaa..smpai kat tempat kerja, terus ngadap manager tuhh..tak habis habis ckp dgn aku 'len kali kalau nak msg bagi salam laa dulu..' ..huhh, pegy mampus laa kau..ada aku kisah..mcm laa selama nihh kau sound org kau ade bg salam dulu kann..haihhh..haa, hari nihh nasib baik tak busy..so, aku kerja mcm tak kerja laa ouhh..janji gaji jalan..kih3..haa, balik dalam kol 10.00pm..ahhh, tade member laa balik naik tren dgn aku rini..so, aku jalan laa sesorang ke station..hmm, naik tren and tak tau plak yg aku satu tren dgn epin and suhaimi..lepak jap dgn diorang smpai pukol 12lebihh pastuhh balikk laa ke rumah masing masing..okayy, besok maulidur rasul..kepada umat islam, selamat menyambut maulidur rasul yehh..cnfirm esok busy dohh..haishhh..ehh ehh, tadi kata nak story sikit jehh kann..adoyy, sorry laa..syokk pulakk bercerita kat blog pepagi buta macam nihh..haa, yela yela..aku nak blahh laa nihh..sampai hati korang halau aku kan..heyy, tak sedar diri betoll..ini blog guaa laa derr..so, lu arr yg berambuss..hehehe..okay okay, peace no war ! salam maulidur rasul ye kawan :)