BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 February 2011

Keluar dari wad kecemasan :'(

wuahahaha :'( haishhh..sedihnyaa harta kesayangan aku dahh tak mcm dulu lagi..sejak jee keluar dripada wad kecemasan pagi tadi, die terus hilang ingatan, cacat penglihatan, otak mereng..kau mati jelaa lagi bagus..hahaha..tadelahh tadelahh..ape lancau motor bolehh hilang ingatan smua kejadah haram kann...sajee jelaa aku nakk bikin drama sikit utk post kali nihh..haa, akhirnya, motor aku dah kuar dripada hospital besi setelah 3 hari dirawat..mula mula aku dtg nak amik die dari hospital, aduhh..kau dahh tak mcm dulu laa motor..kau ade kesan parut yang sampai tua takkan hilang punya..kaki kau dah senget..aku bawak kau pun dah tak mcm dulu lagi dahh..kirenyaa lepas nihh aku tak berani laa ouhh nak bawak kau jejalan jauh mcm dulu dulu..hmm, tapelahh, bulan March kite akan ke pusat pemulihan di Sentul utk buad pembedahan plastik dkt badan kau tuhh ehh..and kite tukar ape yang patut ditukar..asal kan kau jadi seperti dulu sebelum kau accident dgn aku..tapi, memember aku ckp, kalau motor nihh dah sekali accident, dah tak sedap dahh ouhh nakk bawak jalan..adoyy, nihh yang aku tade semangat nihh ouhh..haa okayy stop cite pasal motor lagi..die skg dah selamat dgn aku tanpa bergerak..yela dalam pantang lagi kann..hahaha..hmm, masuk hari nihh dah dua hari naik kenderaan awam..huhh, bosannyaa..nasib baik hari nihh dapat gaji..wahhh, masyuk masyukk..masyukk laa sgt kann..hahahaha..padahal aku keje minggu lepas dua hari jee punn..it's okaylaa..janji lepas tambang LRT aku pun sudah memadai..minggu nihh aku tak bolehh amik cuti..so, terpaksa laa keje seminggu straight tanpa henti bekerja..nak buad macam mane kann..tapi, ape ade hal..kerja pun, mcm tak kerja jehh ouhh..relax sudahh, gaji jalan..hahahaha..cuma kekadang jelaa kann rasa mcm betul betul bekerja..tapi selalu nya aku rasa bekerja nihh mcm melepak jehh ouhh..kih3..jgn bgtau boss..mampus aku kene berambuss..hehehehe..alaa, dua minggu jee lagi aku kerja kat situ..lepas nihh dahh relax dahh..and dalam perancangan, aku rasa bulan April aku nak start keje lain pulak..timba pengalaman laa katekan..jauh perjalanan, luas pengalaman..hehehe..kepalee hotak kau mcm tuh bunyi nya..jauh perjalanan, luas pemandangan laa gilaa..haahh, barulaa betoii..sekarang target aku bekerja utk amik lesen kereta dah berjaya..yayy, sedar tak sedar aku dahh langsai kan 1 daripada 6 azam aku utk tahun nihh..guna gaji pertama utk amik lesen kereta dlm bulan February..haa, gaji kerja baru nanti harap harap laa aku dapat tukar phone baru..hehehe..dah sangap pulakk nihh nak merasa Blackberry or Iphone or Samsung Galaxy...wahh, tinggi nyaa taste aku..arghh, adee aku kisahh..hohoho..okaylaa, cukup smpai disini karangan aku utk hari ini..cite pasal karangan nihh..teringat pulak zaman sekolah, and cite pasal zaman sekolahh nih, teringat pulakk yang result SPM dahh semakin hampirr..kepalee hotakk lahh..cuak bhai..hmm, yelaa yelaa, nak habiskan karangan laa nihh..alrite bebehh, akhir kata...bye bye :)