BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 March 2011

10 jam 40 minit 33 saat :')

huhhh, beberapa jam, minit dan saat lagi aku akan tahu usaha aku bersekolahh selama 11 tahun daripada tadika naik kee sekolahh rendah dan terus maju ke hadapan ke sekolahh menengah..berhasil atau tidak pengorbanan aku selama ini?? nantikan smua jawapan tersebut pada hari esok..aku pun tgh nervous gilee nihh doee..tatau laa nak mengadap cikgu and amik result sokk mcm manee kann..kalau result cantekk tuhh memang bersyukur ke hadrat Illahi laa..kalau result kurang menarik tuhh, anggap jelahh sebagai takdirr..nak tak nak aku kene redha dgn ketentuan Tuhan..yang paling penting, aku dah berusaha utk berjaya..insyaallah, harap harap laa segala usaha aku berbaloi baloi..hehehe..jangan gelakk sgt..tgh serious nihh ouhh..hmm..okayy, bolehh dikatakan hampir seluruh warganegara Malaysia yang menduduki SPM 2010 akan angkat result mereka pada hari esokk..memang laa kan..tapi, bagi yang tak nak amik tuhh, aku dgr korang bolehh check melalui sms..aku syorkan korang amik jelahh result korang tuhh..nak menyesal pun dah tak gunee dahh..bende dahh lepas kann..sampai bilee korang nak lari dripada masalah utk tidak hadir ke sekolahh esok semata mata tiada keyakinan utk mengadap keputusan SPM yang korang telah usaha selama ini..fikir fikir kann lah yehh..and bagi yang tak bayar yuran lagi tuhh, masyaallah..korang nihh memang tak prihatin betol laa..smpai sekarang tidak melangsaikan yuran sekolahh lagi?? adoyy, alamatnyaa memang result korang ditahan buad sementara laa kann..bayar yuran dulu, baru dapat result tuhh yehh..ish3..huhhh, korang target berapa A ? kalau nak dikatakan, memanglahh smua org target straight A's kann..aku pun sebenarnya takot dohh nak target target nihh..nnti kang kalau tak melepasi target mesti kecewa nak mampus..haishhh..ntahh laa..aku tatau laa kenapa pepagi buta mcm nihh aku terfikir pulakk pasal result SPM besokk..sebelum sebelum nihh takde pulakk..sepatotnyaa, aku kene tidur dan dibuai mimpi skg..tapi.......hmm, sekejap jehh kan masa berlalu..lepas nihh mesti dahh ramai yang join college, dah ramai yang masuk University and dahh ramai jugakk yang bekerja sebab tak nakk sambung belajar..makin susah laa nakk lepakk kann..jumpa kawan baru dan buad kehidupan baru..tahu tahu jehh korang dahh jadi Ustaz, Pak Imam, Bilal dan sewaktu dgnnya walaupun aku tahu time sekolahh, korang laa yang kaki ponteng kelas, pukul orang, sepak pak guard, calarkan kereta cikgu, kahak muka mak cik kantin sbb makanan tak sedap, rosakkan mesen rumput tukang kebun, kotorkan tandas dan mcm mcm laa...tup tup jehh korang dahh insaf..baguslahh kalau macam tuhh kann..hehehehe..bnyak kenangan time sekolahh..kalau nak dicitekan smua, memang smpai besok pun tak habis..aku rase aku nak tutup dahh topik pada hari nihh, kesimpulannya atau konklusinya atau natijahnya..hari esok akan mendatang, kite pasti akan melaluinya...ceywahhh..kah kah kah..ehh, takbolehh nak suka sangat..pape pun, kepada calon SPM 2010..goodluck okay utk esok..jgn laa menanges sebab kalau korang menanges air mata darah sekali pun, Kementerian Pelajaran Malaysia tetap takkan ubah result korang tuhh..aku harap aku pun tak menanges laa kann esokk..hmm, tak sabar nak jumpe memember and cikgu..okay laa geng bas sekolahh semua pada hari ini..aku dahh nakk mendarat ke lapangan tilam nihh..esok kene bangun awal..byebye :)