BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 March 2011

Alhamdullilah

Fuhh..akhirnya, saat yang ditunggu tunggu telah tibe..segala pengorbanan aku and penyeksaan aku selama ini telah berhasil walaupun result SPM aku takdelahh membanggakan sgt..tapi kire okayy laa..tahniah jugakk kepada smua calon calon SPM 2010 td yang telah berjaya capai target masing masing..lepas nihh mesti korang majukan Malaysia nihh..hmm, and aku pulakk..tatau laa ouhh..nak amek course ape lepas nihh..mak aku suruh aku jd cikgu..ouhh, tidak sama sekali..takkan laa seumur hidup aku terperuk dlm sekolah, sekolah dan sekolahh..hm, tak decide lagi laa nak amek course ape..arghh, nanti laa..bende lmbat lagi kot nak tunggu sambung belaja nihh..skg aku nak focus carik duit and nak kumpul duit..dahh taknak dahh berjoli sini sana..enjoy, enjoy jugakk..tapi, duit mesti saving maa..hehehe..hahh, cite pasal aku amik result hari nihh, masa pepagi tuhh rase macam nervous pulakk ouhh..tak penah aku rase bangun tido se-nervous mcm tuhh..huhh, aku pun apa laga, disebabkan aku dah lmbat bangun, aku pun terus laa ke toilet utk memandikan diri..perghh, sejukk gilaa siaa..menggigil gigil aku dibuadnya..lepas dah siap siap jehh, aku terus roger roger emi sebab dah janji ngan publikan nak amik result sesama..then, kami pun berkumpul..cume wan dgn raje jee yang lembab nak mampuihh..ni laa kes bayar yuran last minit..kan dah kene runner pegy balik umahh..ish3..kepada adik adik diluar sana, jgn contohi manusia manusia seperti ini yehh..kelak, anda akan binasa..kah kah kah kah...okayy, disebabkan raja dgn wan nihh lmbat nak mampus..aku, emi, samel, epin punn buad laa keputusan utk amik result dlu..sesampainyaa di sekolahh..fuyooo, betapa ramainyaa org yang mengerumuni meja utk aku amik result tuhh..segan laa mcm nihh kann..semua nyaa junior junior aku pulakk tuhh..haishh, dasar penjaga tepi kain org betol laa budak budak nihh..aku pun dahh tak tahan nak tgk result aku nihh..kalau nak tunggu bebudak nihh blahh memang harapan laa kann..perasaan takut bercampur baur dgn ingin tahu, aku tabahkan hati terus menuju ke meja guru kelas aku tuhh..and aku pun sign laa pebende haram tahh..nak sign punn tgn dah bergetar siott..hanya Tuhan jelaa yang tau..huhhh..then, guru kelas aku ckp 'tahniah hafiz..keputusan awak baik dan meningkat' . aku dgr jeh mcm tuhh pastuh aku terus tgk result...alhamdullilah sgt sgt sebab segala usaha aku bolehh dikatakan berbaloi laa jugak..rase mcm tak pecaye jee dpt result mcm tuhh..dan disebalik kegembiraan, ade jugak kesedihan dan tangisan dripada member aku sorang nihh..haihh, aku pun sedih jugak tgk die mcm tuhh..tapi nak buad mcm mane kann..kire okaylaa tuhh dapat B+ subject addmath..yang aku nihh?? haa, malas laa nak ckp..lagi teruk..nasib baik tak fail..kalau tak mampus aku..hmm, kalau korang nak tau, yang sedih sbb addmath die tak dapat A tuhh merupakan sifu aku tuhh beb..gentle laa diee laa yang ajar aku dripada aku tak tau pape pasal addmath nihh, smpai laa aku dah tau sikit sikit pasal addmath tuhh..bukan senang tau nak faham..rase mcm nak menanges pun ade sebab tak faham faham..naseb baik sifu aku tuh seorang yang penyabar..hinggalah pada malam sebelum paper addmath bermula..sifu aku tuhh ajar aku tanpa kenal erti penat lelah sehinggelaa jam 12pagi..naseb baik kau perempuan, kalau kau lelaki aku dah pinjam dah sehari utk ajar aku addmath tuhh..memang time malam sebelum paper tuh aku rasa mcm dah putus asa sgt sgt sbb aku blurr gilee doee..tataulaa kenape..haihh..terima kasih wahai sifu ku Nur Nabila..jasamu tetap ku kenang bebb walaupun markah addmath aku hanya mampu cukup cukup makan jehh..tp sekurang kurangnyaa tak fail..hmm, tapi yang tak best nya..kenape mesti sifu aku tuhh dapat B+ subject addmath?? aku tgk die dah berusaha lebihh kott..pegy tusyen, extra class..haihh, mungkin inilahh yang dinamakan takdir kann..kite sebagai manusia hanya mampu redha jelaa dgn ketentuan-Nya..haa, lepas jehh amik result tuhh, aku pun chow laa dari sekolahh tersebut..sedihnyaa aku..kali terakhir menjejakkan diri ke sekolah tersebut..lepas nihh dah takde dahh kann..itu jelaa yang aku nak share utk hari nihh wahai kawankawan..okaylaa..esok kalau ade cite best aku update lagi yehh..Assalamualaikum :)

p/s : ....Tamatlah zaman persekolahan, ku masih dihantui memori..lalalala....
- hujan - muda -