BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 March 2011

Huarghhh..

Huhh, hari nihh aku memulakan rutin harian aku mcm hari hari yang lain iaitu bekerja setelah lebih kurang seminggu bercuti, bergoyang kaki di rumah smbil menghabis kan duit dgn melepak sehinggelahh sekarang nihh aku kene kumpul duit balikk..haihhh..pelikk kann RM250 duit aku habis dlm masa seminggu..adoyy..aku pun tatao laa ape aku buad smpai duit aku bolehh kuar semudah mcm kite pulas paip utk kuarkan air..nak kate aku beli barang, tak jugak..ini laa gara gara melepak membuang masa..kalau time sekolah tuh, parents aku bagi duit sebulan RM60, still bolehh bernafas lagi ouhh..standard skolahh laa kan..ini makin banyak duit, makin cepat pulak habis..so, kepade adek adek diluar sane tuhh..jangan contohi okayy..hmm story sikit pasal hari nihh, bangun jehh dari tidur aku rase mcm malas sgt nak mandi..sejuk kot..haha..padahal matahari dah tegak atas kepale tuhh..bukan ape..takde mood doee nak pegy kerja..tak puas kott nak lelepak ngan memember..pikir nak carik duit jehh kann..haishhh..lepas jehh siap siap, apa laga..pegy laa ke tempat kerja..dah smpai kat tempat kerja..aku hanya mampu mengeluh jelaa..arghhh!! bosannyaa kerjaa..tapi ape kan daya..nak tak nak terpakse laa kerjaa and buad bende yang sama seperti hari hari yang lepas..haaa, masuk masuk kerja jee dahh ade org jerit "weyy apiz, bile sampai ? haa, berape A ? " . pastuhh bermulalah kecoh satu tempat kerja aku tuhh dgn bertanyakan soalan yang sama... "berape A?" "berape A?" .. huhh, penat aku nak menjawab sekor sekor punya pertanyaan..inilahh yang aku akan lalui selama seminggu yee bak kate syamil..kesabaran amat diperlukan disini..hehehe..nak kene aku buad pengunguman agaknya baru diorang puas hati..tapi, time aku cakap result aku @#!$#!@#$ , diorang bolehh bantai tak pecaye..cikaro betol..ingat aku men men kee haa?? memang laa aku malas nak study dulu..tp, dah rezeki aku mcm tuhh..nak buad mcm mane kann..then seminit lepas diorang tak pecaye, diorang kate tahniah kat aku..hahaha..mcm bangang jee doee dorang nihh..rase mcm nak rembat rembat jee muka diorang tuhh kat lantai..tapi takpelahh..nak buad cmne kann..so, ade lahh sorang member aku nihh belanja @#$@$% kat aku..aku pun terima jelahh dgn seadanya..org kate rezeki jgn ditolakk..hehehe..nasib baik aku dtg kerja hari nihh..kalau tak, memang melepas laa dik..huhh, tp tp..mane gaji nihh?? tak masuk masuk lagi..adoyy..gua tgh kering nihh bebb..hmm, tapelahhh..sok sok dpt laa tuhh..yang penting skg aku nak enjoy habis habisan skg..nnti kang kot kot dapat sambung blaja, mane bolehh dahh enjoy..aku nak focus..ceywahh..mcm bolehh jehh kann focus focus nihh..hehehe..okaylaa geng..dahh malam nihh..esok nak kerja lagi..haihh..tgk tgk..aku dah mengeluh balikk..adoyy..byebye :')

p/s : imissyousomuch :'(