BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 March 2011

Muktamad Akhirnya !

Haaa...penatnyaa memikirkan masa depan nihh ouhh sbenarnyaa..disebabkan skg nihh cerita yang paling panas adalah penentu masa depan selepas SPM, aku pun apply laa IPTA yang aku layak kat Malaysia nihh baru jee td..huhh, pening kepala doee..aku tgh tak tau nak amik course ape..dan disebabkan itulahh, aku terpaksa buad list course mane yang aku layak berdasarkan keputusan SPM aku sebelum parents aku memekak suruh aku jadik cikgu..haishhh..dan list nihh fresh lagi..pepagi buta mcm ni, terpakselahh aku tentukan hala tuju aku selepas ini sebelum org lain yang tentukan masa depan aku...dan list tuhh adelahh...jeng jeng jeng...

Sorry laa yee kalau tulisan tak berapa nak cantik..maklumlaa..zaman sekolah sudah berakhir..so, nak menulis pun dah malehh skg..hahaha..lagipun, dah pepagi buta nihh beb gua buad list mcm org bangang..huhh, sabo jela..hahh, ade pesanan daripada penaja yee disini..kepada yang rase rase diri die potek warna atau pun mata die memang dari sejak azali dah potek, zoom jelaa yee picture tersebut..untuk pengetahuan semua, potek tuhh ade laa rabun mcm nenek kau ! mwahahaha..woy, ape nihh..dah lari topik..okay okay, masuk balik yeee..haa, lepas aku dah tapis punya tapis punya tapis..akhirnya, aku dah buad keputusan muktamad course ape yang aku nak amik nnti..actually kene apply 8 course yang kite minat..tapi, aku rase mcm lebih dari 8 course pulak ouhh aku nak apply nihhh..ade lagi kot course yang aku minat..tapi takpelahh..jgn tamak tamak..ini pun tah tentu dapat ke tak ouhh..harap harap ape yang aku apply nihh kene laa kan salah satu..and and and, nak tahu course ape yang aku apply?? jeng jeng jeng....


Akhirnya aku telah menentukan masa depan aku pada pepagi buta mcm nihh..harap harap laa salah satu course, aku dapat pelajari ouhh..doa doakan laa yee aku dapat..hehehe..tapi yang tak boleh blah nyee tuhh, cube usha pilihan ke 8 aku..mwahaha..jangan laa gelak ouhh..pilihan ke 8 tuhh aku betul betul dah blurr gila siaa nak amek course tuhh ke takk..nak diikot kan aku memang layak dapat course tuhh..tapi mcm mengarut jehh..arghh, biarkan sahaja..janji aku bahagia..hahahaha..okaylaa geng..itu jelaa yang aku nak update utk hari nihh..byebye dan selamat pagi :)